Apple TV 4K Wi-Fi 64GB
177,73 €
145,68 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
APPLE TV 4K Wi-Fi 64GB
APPLE TV 4K Wi-Fi 64GB je več kot le televizor. Ponuja široko paleto filmov, televizijskih oddaj in aplikacij neposredno od družbe Apple.
Filmske izkušnje
Uživajte v filmih in televizijskih oddajah iz izvirnikov Apple in drugih priljubljenih platform za pretakanje v vrhunski kakovosti slike in zvoka.
Večpredstavnostni svet
Televizor APPLE TV 4K je s tisoči zabavnih in uporabnih aplikacij, iger in medijev na dosegu roke prava poslastica.
Slika 4K
Sodobni formati HDR, kot sta Dolby Vision in HDR10 , zagotavljajo vrhunsko kakovost slike z odličnimi podrobnostmi.
Prostorski zvok
V zvočnih sistemih, ki so združljivi z Dolby Atmos, boste iz vseh smeri doživeli mogočen prostorski zvok Dolby Atmos 5.1 in 7.1.
Intuitivno upravljanje
Upravljanje Apple TV 4K je preprosto in zelo intuitivno zaradi na dotik občutljive tipkovnice na daljinskem upravljalniku Apple Remote.
Pametni dom
Apple TV 4K je združljiv z napravami HomeKit in podpira nov vmesnik za povezovanje pametnega doma Matter, s katerim lahko hitro in preprosto povežete vse naprave pametnega doma na več platformah.
Tehnični parametri
- Gonilnik: Bluetooth 5.0
- Infrardeči oddajnik
- baterije za ponovno polnjenje z življenjsko dobo več mesecev.
- Polnjenje prek USB (napajalnik je naprodaj ločeno)
- Upravljanje televizorja prek IR ali CEC
- Vmesnik: HDMI 2.1
- WiFi 6, Dual Band
- Bluetooth 5.0
- Infrardeči sprejemnik
- Vgrajeno napajanje
Vsebina paketa
- Apple TV 4K
- Daljinski upravljalnik Siri
- Napajalni kabel
- Dokumentacija
Specifikacije izdelka
- Čipovski nabor: Apple A15 Bionic
- Senzorji: g-senzor, žiroskopski senzor
- Velikost shrambe: 64 GB
- Žične povezave: HDMI
- Brezžično: Wi-Fi, Bluetooth
- Standard WiFi: 802.11ax
- Dimenzije (V x Š x G): 31 mm (V), 93 mm (Š), 93 mm (G)
- Teža (g): 214 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.