Večnamenski laserski aparat BROTHER DCP-1623WE A4, skeniranje A4, 20 strani na minuto, 32 MB, kopiranje 600x600, GDI, USB, WiFi - BENEFIT
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Večfunkcijski laserski aparat BROTHER DCP-1623WE A4
EAN: 0000338602274
Splošne specifikacije
Vrsta: črno-beli večfunkcijski tiskalnik
Funkcije: tiskanje, kopiranje, skeniranje
Zaslon: LCD, 16 znakov x 2 vrstici
Največja velikost papirja: A4
Pomnilnik: 32 MB
Tehnologija: laser
Povezovanje
Vrsta povezave: brezžična povezava Wi-Fi, USB 2.0
Vmesnik Wi-Fi: IEEE 802.11b/g/n
Mobilna povezljivost: podpira iPrint&Scan
Kliknite za kopiranje
Ločljivost kopiranja: do 600 x 600 dpi
Dimenzije in teža
Dimenzije paketa: 481 x 436 x 406 mm, teža 9 kg
Dimenzije: 385 x 340 x 255 mm, teža 7,2 kg
Ekološki parametri
Energy Star: Da
Akustična zmogljivost: 6,6 BA aktivna, 4,7 BA v stanju pripravljenosti
Zvočni tlak: 52 dBA aktivni, 32 dBA v stanju pripravljenosti
Poraba električne energije: 0,7 kWh/teden
V paketu
- Napajalni kabel
- Vodnik za varnost izdelkov
- Programska oprema
- Potrošni material
- Uporabniški priročnik
- Garancijski list
- Vodnik za hitro nastavitev
Ravnanje s papirjem
Vnos papirja: pladenj za 150 listov
Izhodna količina papirja: 50 listov obrnjenih navzdol
Natisnjeno iz
Hitrost tiskanja: 20 strani na minuto
Ločljivost tiskanja: do HQ1200 (2400 x 600 dpi)
Čas tiskanja prvega izpisa: manj kot 10 sekund
Priporočena mesečna količina: od 250 do 1.800 strani
Skeniranje
Ločljivost skeniranja: do 600 x 1.200 dpi (steklo), do 19.200 x 19.200 dpi (interpolirano)
Potrošni material in dodatki
Potrošni material: začetni toner - 1.500 strani*, standardni toner (TN-1090) 1.500 strani* valj (DR-1090) - 10.000 strani A4
*O. Donosnost kartuše je navedena v skladu s standardom ISO/IEC 19752
Garancija
Garancijsko obdobje: 3 leta po brezplačni registraciji
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.