BROTHER lasersko večnamensko orodje DCP-L2532DW - A4, 30 strani na minuto, 64 MB, 600x600 kopij, USB 2.0, 250 listov, WIFI, DUPLEX
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Splošno
Vrsta tiskalnika: enobarvni Funkcije: tiskanje, , Velikost zaslona: dvovrstični zaslon LCD Klasifikacija laserja: laserski izdelek razreda 1 (IEC60825 - 1:2014) Pomnilnik: 64 MB Procesor: 600 MHz Tehnologija: laserskaMožnosti povezave
Povezljivost: brezžično prek omrežja Wi-Fi, Lokalni vmesnik: hitri USB 2.0 Brezžični vmesnik Wi-Fi: IEEE 802.11b/g/nMobilna povezljivost
Podprto: AirPrint, Cortado Cloud Print, Google Cloud Print, iPrint&Scan, Brother Print Service Plugin, MopriaKliknite za kopiranje
Dvostransko kopiranje: ne Ločljivost: ni: Do 600 x 600 dpi Razmerje zmanjšanja/ povečave: 25 %-400 % v korakih po 1 % Hitrost kopiranja A4 (mono): 30 kopij/min. N na 1: daDimenzije in teža
Dimenzije paketa: 580 (š) x 517 (d) x 434 (v) mm Teža paketa: 13,4 kg Dimenzije naprave: 410 (š) x 398,5 (d) x 272 (v) mm Teža naprave: 10,3 kgOkolje
Znak za okolje Energy Star: da Poraba energije: 440 v načinu tiskanja (42 v stanju pripravljenosti, 260 v tihem načinu, 6,2 v načinu mirovanja) Zvočni tlak: 30 dBA v stanju pripravljenosti, 44 dBA v tihem načinu Tipična poraba električne energije: 1 232 kwh/tedenV paketu
Vsebina: napajalni kabel, varnostni priročnik, programska oprema, potrošni material, uporabniški priročnik, garancijska kartica, priročnik za hitro nastavitev.Vrste medijev
Vrste in velikosti: standardni pladenj A4, Letter, A5, A5 (dolg rob), A6, Executive, reža za ročno podajanje - širina 76,2 do 215,9 mm, dolžina 127 do 355,6 mm (A4 je podprt samo v samodejnem dvostranskem načinu) Teža: Standardni pladenj - navaden in recikliran papir (od 60 do 163 g/m2), reža za ročno podajanje - navaden, recikliran in pisarniški papir ter kuverte (od 60 do 230 g/m2).Omrežje
Wi-Fi Direct™: da Brezžično omrežje Wi-Fi: IEEE 802.11b/g/n Varnost brezžičnega omrežja: WEP 64/128 bitov, WPA-PSK (TKIP/AES), SMTP-AUTH, SSL/TLS, SNMP v3 Podpora za brezžično nastavitev: daOperacijski sistemi in programi
Podprti operacijski sistemi: Windows 8 (32- in 64-bitna različica), Windows 7 (32- in 64-bitna različica), Windows Server 2012R2, Windows Server 2012, Windows Server 2008R2, Windows Server 2008 (32- in 64-bitna različica). Upoštevajte, da Windows Server podpira samo omrežno tiskanje. macOS X 10.8.x ali novejši. Linux CUPS, LPD/LPRng (okolje x86/x64)Ravnanje s papirjem
Vnos papirja: standardni pladenj za 250 listov, reža za ročno podajanje 1 lista Izhodni papir: 120 listov obrnjenih navzdol / 1 list obrnjen navzgor (ravna pot papirja)Natisnjeno iz
Hitrost obojestranskega tiskanja na A4: 15 Hitrost tiskanja na A4: 30 Ločljivost: 600 x 600 dpi, HQ1200 (2400 x 600 dpi) Samodejno obojestransko tiskanje: da Čas prvega izpisa: < kot 8,5 sekunde Priporočena mesečna količina: 1: Do 2.000 straniSkeniranje
Dvostransko skeniranje: ne Ločljivost: Do 600 x 2.400 dpi Tip optičnega bralnika: CISPotrošni material in dodatki
Potrošni material: začetni toner - 700 strani*, standardni toner (TN-2411) - 1 200 strani*, toner z visokim izkoristkom (TN-2421) - 3 000 strani*, valjček (DR-2401) - 12 000 strani. Približna zmogljivost kartuše je navedena v skladu s standardom ISO/IEC 19752Garancija
Garancija: 3 leta po brezplačni registracijiParametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.