BROTHER mono laserski tiskalnik HL-L2352DW - A4, 30 str/min, 1200x1200, 64MB, USB 2.0, podajalnik za 250 listov, WIFI, DUPLEX

simbolična fotografija

BROTHER mono laserski tiskalnik HL-L2352DW - A4, 30 str/min, 1200x1200, 64MB, USB 2.0, podajalnik za 250 listov, WIFI, DUPLEX
BROTHER mono laserski tiskalnik HL-L2352DW - A4, 30 str/min, 1200x1200, 64MB, USB 2.0, podajalnik za 250 listov, WIFI, DUPLEX
BROTHER mono laserski tiskalnik HL-L2352DW - A4, 30 str/min, 1200x1200, 64MB, USB 2.0, podajalnik za 250 listov, WIFI, DUPLEX
številka artikla
33860191
OEM
HLL2352DWYJ1
Proizvajalec
Brother
Točke zvestobe: 6
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Zagonski toner 700 str.

toner TN-2421 - približno 3 000 strani
toner TN-2411 - približno 1 200 strani
Fotokopirni stroj DR-2401 - približno 12000 strani na minuto

Kabel vmesnika za PC NI vključen
Splošno
Vrsta tiskalnika enobarvni
Funkcija tiskanja
Velikost prikaza 1 vrstica LCD zaslona
Razvrstitev laserskih izdelkov v razred 1 (IEC60825 - 1:2007)
Pomnilnik 64 MB
Laserska tehnologija
Možnosti povezave
Brezžično se povežite prek omrežja Wi-Fi
Lokalni vmesnik USB 2.0 visoke hitrosti
Brezžični omrežni vmesnik Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n
Mobilna povezljivost
Podprti AirPrint, Cortado Cloud Print, Google Cloud Print 2.0, iPrint&Scan, Brother Print Service Plugin, Mopria
Dimenzije in teža
Dimenzije paketa 438 (š) x 283 (d) x 519 (v) mm
Teža paketa 8,5 kg
Dimenzije 356 (š) x 360 (d) x 183 (v) mm
Teža naprave 7,2 kg
Okolje
Poraba energije 460 v načinu tiskanja (48 v stanju pripravljenosti, 265 v tihem načinu, 6 v načinu mirovanja)
Zvočni tlak 30 dBA v načinu pripravljenosti, 44 dBA v tihem načinu
Tipična poraba električne energije 0,366 kWh/teden

Parametri

Tehnologija tiskanja
Največji format tiska/medija
Vmesnik tiskalnika
Največja hitrost tiskanja (A4 na minuto)
Samodejno dvostransko tiskanje (Duplex)
Standardno število vhodnih posod
Maksimalno število vhodnih posod
Dejanska ločljivost tiskalnika (v DPI)
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.