Club3D Priključna postaja USB-C s trojnim zaslonom Dynamic PD napajalnik, 65 W
172,61 €
154,70 €
126,80 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Club3D USB-C priklopna postaja z napajalnikom Triple Dynamic PD, 65 W
Celostne rešitve za potnike
Club 3D CSV-1564W65 je idealen za pogoste potnike. Združuje video, podatke, napajanje, ethernet in zvok.
Prednosti izdelka
- Trije video priključki: HDMI™, DisplayPort™, VGA za hkratni prikaz treh različnih slik ali videoposnetkov.
- USB tipa A in C: Za povezovanje več naprav USB.
- Polnilna vrata USB tipa C: Za napajanje priklopne postaje in polnjenje gostiteljskega računalnika.
- Vrata Micro SD in SD/MMC: za branje informacij s pomnilniške kartice v računalnik.
- 3,5-milimetrski zvočni priključek: Za poslušanje glasbe gostitelja prek slušalk.
- Gigabitna vrata Ethernet: Za uporabo hitrega etherneta v gostiteljskem računalniku.
Dinamično zaznavanje in porazdelitev energije
Računalnik se lahko dinamično napolni z več energije z dinamičnim zaznavanjem toka in porazdelitvijo energije.
Podpora in združljivost
Podpira vse gostiteljske računalnike, ki so podprti v načinu DP Alt. (osebni računalnik, prenosni računalnik, mobilni telefon itd.)
Tehnične specifikacije
- EAN koda: 8719214472108
- Operacijski sistem: Microsoft Windows 10, Mac OSX (samo način SST)
- Vmesniki: USB Gen1 Type-C, HDMI™, DisplayPort™, VGA, RJ45, reža za SD, reža za Micro SD, 3,5 mm stereo priključek
Vsebina paketa
- CSV-1564W65 Priključna postaja
- Vhodna moč: 100-110/240 VAC, izhodna moč: do 65 W
- 2x kabel USB tipa C
- Kratek vodnik za namestitev
Kontakt za podporo proizvajalca
Za tehnična vprašanja se obrnite na uradno podporo podjetja Club 3D na naslovu support@club-3d.com.
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.