Club3D vozlišče za mobilne telefone USB tipa C 4-v-1 vozlišče za HDMI™ 4K60Hz USB tipa C PD / USB tipa A / avdio priključek
63,61 €
59,02 €
48,38 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Club3D USB Type C 4-v-1 Hub

Zanesljivo in vsestransko vozlišče za naprave USB Type-C.
Glavne značilnosti
- Vmesnik 4 v 1: HDMI™, USB tipa A 2.0, 3,5 mm avdio, USB tipa C PD za polnjenje.
- Podpora načinu DP Alt: idealna za vse naprave z načinom DP Alt.
- Univerzalna združljivost: deluje na vseh gostiteljskih napravah USB Type-C in Thunderbolt™ 3.
Tehnične specifikacije
Serija izdelkov
Priključna postaja
Koda artikla
CSV-1591
Koda EAN
8719214471453

Funkcije
- Navzgornji tok: 1x USB Type-C Male (povezava z gostiteljem), podpora DP1.2 Alt Mode, največja pasovna širina 5,4 Gb/s na pas, 4 pasovi 21,6 Gb/s.
- Nadaljnji tok: 1x HDMI™ ženskega spola, podpira HDMI™ max 4K/60Hz 4:4:4 8bit z 18 Gbps pasovno širino. Podpira izhodno barvno globino 6/8/10/12 bitov. Podpira izhodni format slikovnih pik RGB4:4:4/YCbCr4:4:4/YCbCr4:2:2. Podpira HDCP 2.2 in HDCP1.4.
- USB tipa A 2.0: Največja pasovna širina 480 Mb/s. Podpira BC 1.2 z največ 7,5 W (5V@1.5A) navzdol po toku.
- 3,5-milimetrski kombinirani zvočni priključek: podpira 48K/44,1KHz vzorčno frekvenco zvočnega izhoda.
Podpora za operacijski sistem
Vse
Vsebina paketa
CSV-1591, vozlišče 4 v 1, priročnik za hitro namestitev
Razpoložljivi vmesniki
- Navzgornji tok: 1x USB tipa C moški (povezava z gostiteljem)
- Nadaljnji tok: 1x HDMI™ 4K60Hz ženska za povezavo z monitorjem, 1x USB tipa A, polnjenje BC1.2, 1x USB tipa C ženska, samo polnjenje PD, 1x 3,5-milimetrska zvočna kombinacija

Dodatne informacije
- Velikost škatle: 10 x 10 x 3 cm
- Velikost naprave: 7,2 x 3,2 x 0,9 cm
- Teža naprave: 35 gr
- Skupna teža: 105 gr
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.