Huawei Nova 9SE Biserno bela HUAWEI

simbolična fotografija

Huawei Nova 9SE Biserno bela HUAWEI
Huawei Nova 9SE Biserno bela HUAWEI
Huawei Nova 9SE Biserno bela HUAWEI
Huawei Nova 9SE Biserno bela HUAWEI
Huawei Nova 9SE Biserno bela HUAWEI
Huawei Nova 9SE Biserno bela HUAWEI
Huawei Nova 9SE Biserno bela HUAWEI
Huawei Nova 9SE Biserno bela HUAWEI
Huawei Nova 9SE Biserno bela HUAWEI
Huawei Nova 9SE Biserno bela HUAWEI
Huawei Nova 9SE Biserno bela HUAWEI
številka artikla
730020788
Proizvajalec
HUAWEI
Točke zvestobe: 21
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Pametni telefon
HUAWEI nova 9 SE Pearl White
Operacijski sistem EMUI 12 (temelji na Androidu)

Procesor
Procesor Qualcomm Snapdragon 680
Frekvenca procesorja 4× Cortex-A73@2.4 GHz 4× Cortex-A53@1.9 GHz
Število jeder 8

Prikaz
6,78-palčna diagonala
16,7 milijona barv
Ločljivost FHD 2388×1080 IPS
Hitrost osveževanja do 90 Hz
Frekvenca vzorčenja dotika 270 Hz)
Svetlost zaslona 480 nitov
Grafični procesor Adreno 610

RAM 8 GB
Zmogljivost shranjevanja 128 GB
Reža za pomnilniško kartico MicroSD do 1 TB

Sprednja kamera 16 MPx
Zadnja kamera 108 8 2 2 MPx

Povezljivost
4G (dve karti SIM)
Standard WiFi 802.11 a/b/g/n/ac 2,4 5GHz
Različica Bluetooth 5.0
NFC
USB-C

Navigacija GPS / A-GPS / Glonass / Beidou / Galileo / QZSS
Senzorji Gravitacijski senzor / Senzor prstnih odtisov / Kompas / Senzor okoliške svetlobe

Drugo
Kapaciteta baterije 4 000 mAh
Podpora HUAWEI SuperCharge (največ 66 W)

Dimenzije (V × Š × G) 164,64 × 75,55 × 7,94 mm
Teža 191 g
Barva Biserno bela

Vsebina paketa
Telefon (vgrajena baterija)
Polnilec Huawei SuperCharge
Kabel USB tipa C
Kratka navodila
Garancijska kartica
Orodje za izmetavanje
Zaščitna folija TP

Parametri

Znamka
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Diagonala zaslona
Zaslon
Operacijski sistem
Komunikacija
Notranji pomnilnik
Operacijski spomin
Reža za kartico
Foto zadaj
Foto spredaj
Posebne lastnosti

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 900 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.