LEITZ Kvadratna škatla Click&Store COSY, velikost L (A4), mirno modra
24,10 €
21,69 €
17,78 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Z blagovno znamko Leitz Cosy se boste počutili kot doma, ne glede na to, kam vas vodi delovni dan. Z minimalistično zasnovo in prijetnimi barvami lahko svojemu delovnemu prostoru dodate slog in barvo. Škatla za shranjevanje Click & Store Leitz Cosy s praktično in elegantno rdečo luknjo za oprijem se udobno prilega standardnim sistemom polic, kot je serija Kallax iz Ikee. Velika zmogljivost te praktične škatle vam omogoča shranjevanje večjih predmetov in hkrati varčevanje s prostorom. Vrhunska kartonska škatla Leitz Cosy Click & Store je idealna za vzdrževanje reda v vašem domu in pisarni, saj vam pomaga pri enostavni in hitri organizaciji dela. Barva Mirno modra Material Robusten laminiran PP Dimenzije 320 x 310 x 360 Zložljiva kvadratna škatla za shranjevanje s pokrovom za urejenost doma in v pisarni Primerna za standardne regalne sisteme, kot je Ikeina linija Kallax Idealna velikost za večje predmete, odstranljiv pokrov pa vsebino ohranja varno in skrito pred radovednimi pogledi Hitro in enostavno zlaganje/razkladanje s sponkami za zaklepanje Popolnoma zložljiv za prihranek prostora, ko ga ne uporabljate Vključuje elegantne rdeče luknje za udoben oprijem pri dvigovanju in prenašanju Patentirana zasnova zagotavlja dodatno zaščito pred nenamernim razstavljanjem škatle pri prenašanju težkih predmetov Izdelano iz trpežnega visokokakovostnega kartona za dolgo življenjsko dobo, čista, polmatirana PP obloga Embalaža brez plastike Linija Leitz Cosy združuje udobje doma z vrhunsko kakovostjo za ustvarjanje pozitivnega in produktivnega delovnega okolja
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.