LEITZ Reciklirane kuverte Esselte Euro, A4, 100 mikrometrov, škatla s 100 kosi
19,80 €
19,69 €
16,14 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Esselte A4 reciklirani listi "L" Okolju prijazni listi A4 "L" iz 100 % recikliranega PP. Za zaščito dokumentov na poti ter urejanje dokumentov v službi in doma. Celoten izdelek se lahko ponovno uporabi in reciklira. Zloženke so pakirane v kartonski škatli, ki je prav tako 100-odstotno reciklirana in jo je mogoče reciklirati. Izdelano v Evropi. UL odobrila reciklirano vsebino. 100 % reciklirane in 100 % primerne za recikliranje, vključno z embalažo. "L" mape A4; reliefno izredno debel PP 100 mic.; škatla s 100 kosi "L" mape A4 za prenašanje, zaščito in predstavitev dokumentov. Z enostavnim dostopom do vsebine zaradi odpiranja z zgornje in desne strani. Izdelane so iz 100 % reciklirane nestrupene plastike (PP), celoten izdelek pa je mogoče 100 % reciklirati. Trpežen material in kakovostna izdelava zagotavljata, da boste mape zagotovo lahko večkrat uporabili. Idealne so za urejanje dokumentov na potovanjih, saj zavzamejo malo prostora in jih zlahka spravite na primer v torbo za prenosni računalnik ali nahrbtnik. Velikost A4 z zgornjim in desnim odpiranjem je idealna za uporabo v pisarni, domači pisarni in šoli. Vrhunska reliefna površina iz 100 mikronov debele folije Notranji protikopirni mikrofilm preprečuje tiskanje besedila s papirja na plastiko. Material brez kislin ščiti pred rumenenjem papirja, kar je idealno za dolgoročno arhiviranje pomembnih dokumentov. Embalaža izdelka je izdelana iz 100-odstotno recikliranega kartona in jo je prav tako mogoče 100-odstotno reciklirati. Pomagamo ohranjati svet brez smeti, saj jih spreminjamo v nove visokokakovostne in popolnoma funkcionalne izdelke, ki jih je mogoče vrniti v reciklažni cikel. Reciklirana vsebina je zunanje revidirana in ima certifikat UL. Izdelano v Evropi
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.