LEITZ Škatla za predale Click&Store COSY, 3 predali, toplo rumena
64,59 €
57,63 €
47,24 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Z blagovno znamko Leitz Cosy se boste počutili kot doma, ne glede na to, kam vas vodi delovni dan. Z minimalistično zasnovo in prijetnimi barvami lahko svojemu delovnemu prostoru dodate slog in barvo. Predal Leitz Cosy Click & Store s praktičnim in elegantnim rdečim odpiranjem za lažje rokovanje je zasnovan za enostavno in pregledno razvrščanje in shranjevanje dokumentov, pošte itd. Predal je zložljiv, da prihranite prostor, ko ga ne uporabljate. Predal Leitz Cosy Click & Store, izdelan iz vrhunskega kartona, je idealen za vzdrževanje reda doma in v pisarni, saj vam pomaga hitro in enostavno organizirati delo. Barva Toplo rumena Material Trdni karton, laminiran PP Dimenzije 286 x 282 x 358 Zložljiva škatla s predali pomaga ohranjati urejenost dokumentov doma in v pisarni Idealno za shranjevanje projektne dokumentacije, računov, pisem, šolskih nalog in zaupnih predmetov Hitro in enostavno zlaganje/razlaganje z zaskočnimi sponkami Ko ga ne uporabljate, se zloži na ravno površino, da prihrani prostor Predali se zlahka odpirajo z elegantno rdečo luknjo za oprijem Patentirana zasnova zagotavlja večjo zaščito pred nenamernim odpiranjem škatle pri shranjevanju težkih predmetov Izdelano iz trpežnega visokokakovostnega kartona (osnova je reciklirana vsebina iz končne uporabe) za vzdržljivost, čista, polmatirana obloga iz PP Embalaža brez plastike Linija Leitz Cosy združuje udobje doma z vrhunsko kakovostjo za ustvarjanje pozitivnega in produktivnega delovnega okolja.
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.