Mi Robot Vaccum-Mop 2 Pro Black EU

- 7%

simbolična fotografija

Mi Robot Vaccum-Mop 2 Pro Black EU
Mi Robot Vaccum-Mop 2 Pro Black EU
Mi Robot Vaccum-Mop 2 Pro Black EU
Mi Robot Vaccum-Mop 2 Pro Black EU
Mi Robot Vaccum-Mop 2 Pro Black EU
TOP
številka artikla
31239610
OEM
34367
Proizvajalec
Xiaomi
Točke zvestobe: 20
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Posodobljen navigacijski sistem LDS

Doseg lidarja se zmanjša s 409 cm na 165 cm

3000 Pa Močno sesanje

Povišanje sesanja na višjo raven.

Visokofrekvenčno zvočno vibriranje Mopping

Moč čiščenja z mopom se znatno izboljša. Mopiranje poteka v obliki črke "Y", kar omogoča najučinkovitejše mopiranje.

Odstranljiva vrečko za prah in rezervoar za vodo velike prostornine

450ml posoda za prah. Elektronsko krmiljena vodna črpalka.

Popolna nadgradnja konfiguracije

6 senzorjev za grebene, plavajoča glavna krtača, izvlečni senzor, višina naklona 20 mm. vgrajen spodnji pokrov, lidarski senzor proti trčenju.

Nadzor aplikacije Mi Home/Xiaomi Home

Inteligentno upravljanje z aplikacijami za bolj prilagojene funkcije upravljanja

Tehnične specifikacije:

  • Model: Mi robotski sesalnik-mop 2 Pro
  • Navigacija.
  • Kapaciteta baterije: 5200 mAh
  • Čas polnjenja: 4h
  • Čas delovanja: 170 min
  • Raven hrupa: 72 dB
  • Indikator polne vrečke: Ne
  • Način čiščenja: sesanje in krpanje, sesanje, krpanje
  • Največja višina ovire: 20 mm
  • Sesalna sila: 3000 Pa
  • Funkcije: prepoznavanje prostora, nastavitev virtualne stene, nastavitev čiščenja za določeno območje/prostor, elektronski nadzor rezervoarja za vodo, mopiranje v obliki črke Y
  • Dodatna oprema: glavna krtača, pokrov glavne krtače, 2x stranska krtača, 450ml vrečka za prah, rezervoar za vodo
  • Samodejno polnjenje in nadaljevanje čiščenja: Da
  • Googlov pomočnik in Alexa: Da

Parametri

Vrsta blaga
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 900 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.