MOVINO Cariboo CLASSIC, 12'' kolesa, lila

- 13%

simbolična fotografija

MOVINO Cariboo CLASSIC, 12'' kolesa, lila
MOVINO Cariboo CLASSIC, 12'' kolesa, lila
MOVINO Cariboo CLASSIC, 12'' kolesa, lila
MOVINO Cariboo CLASSIC, 12'' kolesa, lila
številka artikla
8R-005-LI
Proizvajalec
Movino
Točke zvestobe
3
0 ocen
Na zalogi 4 kos, v ponedeljek že pri vas

79,10 €

68,80 €

56,39 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 67,95 €
Na zalogi 4 kos, v ponedeljek že pri vas

68,80 €

79,10 €

56,39 € Brez DDV

Opis in parametri

MOVINO Cariboo CLASSIC, 12'' kolesa, lila

Za majhne kolesarje

MOVINO Cariboo CLASSIC je kolo, zasnovano za kolesarje začetnike. Je lahko in enostavno za upravljanje.

Lahkotnost in preprostost

Ker tehta le 2,60 kg, je idealen tudi za najmanjše otroke. Njegova zasnova je preprosta in dobro premišljena.

Nizek okvir

Zaradi ukrivljenega, nizko nameščenega okvirja se z lahkoto vkrcate in izkrcate. To je pomembno v zgodnjih fazah učenja.

Pnevmatike, ki ne potrebujejo vzdrževanja

Pnevmatik iz pene EVA ni treba napolniti in so vzdržljive.

raste skupaj z otrokom

Širok razpon nastavitve sedla (33,5-48 cm) zagotavlja dolgo življenjsko dobo kolesa.

Varnost

Skuter izpolnjuje vse zahteve strogega varnostnega standarda EN71 za izdelke, namenjene otrokom.

Parametri

  • Višina krmila: 51 - 57 cm
  • Višina sedla: 33,5 - 48 cm
  • Širina krmila: 40 cm
  • Dolžina kolesa: 83 cm
  • Premer kolesa: 28 cm
  • Razdalja med krmilom in sedlom: 30 cm
  • Teža: 2,6 kg
  • Starost otroka: 2-5 let
  • Pnevmatike: pena EVA

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.