Otroški trikolesni skuter MAXI SCOOTER UNICORN
57,00 €
53,27 €
43,66 € Brez DDV
Opis in parametri
Otroški trikolesni skuter MAXI SCOOTER UNICORN je odlična izbira za razvoj motoričnih in cestnih spretnosti vaših otrok.
Kaj je prva stvar, ki vam pade v oči pri našem skuterju MAXI SCOOTER?
- To je njegova elegantna zasnova, pri kateri lahko izbirate med več barvami, in kolesa s svetlečimi diodami LED!
- Ni vam treba skrbeti, da bo vaš otrok čez nekaj mesecev prerasel ta skuter. Zaradi nosilnosti do 50 kg in po višini nastavljivega krmila bo skuter dolgo časa eleganten spremljevalec.
- Skuter Maxi je idealen za hojo, pa tudi za igro s prijatelji ali prevoz v šolo.
- Vožnja s skuterjem Balance Maxi Scooter otroke nauči ohranjati ravnotežje, poleg tega pa je tako preprosta in zabavna! Če želite spremeniti smer vožnje, telo nagnite vstran.
- Nastavljiva višina krmila omogoča popolno prilagoditev višini vsakega otroka. Tako se ne bo zgodilo, da bi morali čez nekaj mesecev kupiti nov skuter - skuter bo rasel z njim!
Varno in udobno hkrati
Okrepljena konstrukcija in nedrseča ploščad skuterja zagotavljata varnost in udobje med uporabo. Deska skuterja je dodatno ojačana, zato je njegova največja obremenitev 50 kg! Kolesa so narejena iz poliuretana = ustrezno udobje pri vožnji in dober oprijem. 3 kolesa zagotavljajo stabilno oporo in ravnotežje med vožnjo. Zaradi nožne zavore lahko otrok kadar koli zavira ali upočasnjuje, tudi pri visokih hitrostih.
Parametri
- Dimenzije: dolžina 55 cm, širina 27 cm
- Krmilo:
- 3 stopnje nastavitve višine: 70-83-88 cm (od tal)
- nedrseči gumijasti ročaji: premer 10,8 cm
- Plošča: dolžina 33 cm / širina 13 cm
- Kolesa:
- sprednja stran: premer 12 cm / debelina 4 cm
- hrbtna stran: premer 7,6 cm / debelina 2 cm
- Material: PU
- opremljeni z LED diodami
- Ležaji: ABEC7
- Za otroke, starejše od 3 let
- Največja teža uporabnika 50 kg
- Material: plastika (PP, PU) aluminij
- Leto izdelave: 2021
- CE deklaracija
- Teža: 2,5 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.