Oukitel WP13 Black

simbolična fotografija

Oukitel WP13 Black
Oukitel WP13 Black
Oukitel WP13 Black
Oukitel WP13 Black
Oukitel WP13 Black
Oukitel WP13 Black
številka artikla
31038953
OEM
WP13 Black
Proizvajalec
Oukitel
Točke zvestobe
18
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Opis in parametri

Oukitel WP13 Black

EAN: 6931940702393

Splošni opis

Edinstven pametni telefon Oukitel WP13 v črni barvi. Prvi trpežni mobilni telefon 5G Dual SIM z brezstičnim termometrom.

Procesor in pomnilnik

Napredni procesor Mediatek Dimensity 700 za hitre odzive. Veliko 8 GB RAM in 128 GB prostora za shranjevanje.

Fotoaparat

Odličen Sonyjev fotoaparat s 48 MP, ki omogoča podvodno fotografiranje in snemanje videoposnetkov v ločljivosti 2K.

Baterija in zaslon

Dolga življenjska doba baterije s 5 baterijami 280 mAh. 6,52-palčni zaslon HD obljublja odlično predstavo.

Odpornost

Izjemna vzdržljivost v skladu s certifikatom IP69K in vojaškim standardom MIL-STD-810G.

Brezstično plačevanje

Podpora za brezstično plačevanje z NFC in Google Pay.

Prednosti izdelka

  • Podpora omrežjem 5G za hiter prenos podatkov
  • Edinstven brezkontaktni termometer
  • Trojni Sonyjev fotoaparat
  • Velik 6,52-palčni zaslon HD
  • IP69K in certifikat MIL-STD-810G
  • Brezstično plačevanje z NFC

Parametri

Vrsta
Barva
Globina
Teža
Ločljivost zadnje kamere
Ločljivost sprednje kamere
Širina
Višina
Diagonala zaslona
Operacijski sistem
Ločljivost zaslona
Vrsta zaslona
Kapaciteta baterije
Število jeder procesorja
Brezžična tehnologija
Funkcije fotoaparata
Konfiguracija kartic
Največja velikost pomnilniške kartice
Razširitev
Vzdržljivost
Reža za pomnilniško kartico
Oblika izreza na zaslonu
Vrsta glavne SIM kartice
Vrsta pomožne SIM kartice
Znamka procesorja
Število objektivov sprednje kamere
Število objektivov zadnje kamere
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.