PRO PLAN ALL SIZES ADULT OPTIWEIGHT piščanec 14 kg
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Opis in parametri
PRO PLAN ALL SIZES ADULT OPTIWEIGHT piščanec 14 kg
EAN: 7613035122819
Opis izdelka
PRO PLAN ALL SIZES ADULT OPTIWEIGHT je popolna hrana za odrasle pse vseh velikosti. Idealna je za pse s prekomerno telesno težo ter za kastrirane ali sterilizirane pse.
Prednosti izdelka
- pomaga ohranjati telesno mišično maso med hujšanjem in po kastraciji
- Visoka vsebnost beljakovin, kompleksnih ogljikovih hidratov in zadostna vsebnost vlaknin pomagajo zmanjšati lakoto.
- Prispeva k preprečevanju ponovnega pridobivanja telesne teže, saj ohranja delež mišic in spodbuja izgorevanje kalorij
- Kombinacija ključnih hranil pomaga ohranjati zdrave sklepe pri aktivnih psih
Sestavine
Izdelek vsebuje piščanca (15 %), pšenico, dehidrirane perutninske beljakovine, koruzo, riž (9 %), posušeno pesino pulpo, sojino moko, živalske stranske proizvode, koruzno glutensko moko, koruzni zdrob, pšenično glutensko moko, minerale, ribje olje, živalske maščobe.
Dodatki
Prehranski dodatki: m.i./kg:, Vit. A: 37000, vit. D3: 1200, vit. E: 550, mg/kg:, vit. C: 120, železov sulfat monohidrat: 260, kalcijev jodat brezvodni: 3,4, bakrov sulfat pentahidrat: 52, manganov sulfat monohidrat: 120, cinkov sulfat monohidrat: 440, natrijev selenit: 0,31, tehnološki dodatki:, izvlečki tokoferola iz rastlinskih olj: 6 mg/kg.
Navodila za hranjenje
Vzdrževanje telesne teže: za pse 1-10 kg: 40-195 g, za pse 10-25 kg: 195-365 g, za pse 25-35 kg: 365-455 g, za pse 35-45 kg: 455-540 g, za pse 45-70 kg: 540-725 g.
Sterilizacija/kastracija: za pse 1-10 kg: 35-170 g, za pse 10-25 kg: 170-315 g, za pse 25-35 kg: 315-319 g, za pse 35-45 kg: 395-470 g, za pse 45-70 kg: 470-630 g.
Zmanjšanje teže: za pse 1-10 kg: 30-150 g, za pse 10-25 kg: 150-275 g, za pse 25-35 kg: 275-340 g, za pse 35-45 kg: 340-405 g, za pse 45-70 kg: 405-545 g.
Shranjevanje
Hrano hranite v hladnem in suhem prostoru. Embalaža hrane ni namenjena igranju. Hranite jo izven dosega otrok in živali, da preprečite morebitno zadušitev.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.