PRO PLAN CAT DELICATE Kapsula z morskimi ribami 26x85 g

simbolična fotografija

PRO PLAN CAT DELICATE Kapsula z morskimi ribami 26x85 g
PRO PLAN CAT DELICATE Kapsula z morskimi ribami 26x85 g
BLAGO V AKCIJI
številka artikla
AC12457619
Proizvajalec
Purina
Cena na enoto: 33,93 Cent / g
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Opis in parametri

Popolna hrana za odrasle mačke z občutljivo prebavo.

- vrečka za odrasle mačke z občutljivo prebavo
- zelo okusna hrana z morskimi ribami v soku
- visokokakovostne sestavine in vsebnost prebiotikov, ki dokazano izboljšujejo prebavo
- vsebuje spremenjene vsebnosti maščobnih kislin omega-3 EPA in DHA, ki zmanjšujejo kožne reakcije, povezane z občutljivostjo na hrano

PURINA® PRO PLAN® DELICATE nutrisavour vsebuje vsa hranila, ki jih vaša mačka potrebuje za vsakodnevno vitalnost in dolgotrajno zdravje. Hrana za mehke grižljaje združuje skrbno izbrane sestavine, ki vaši mački zagotavljajo potrebno prehrano in okus.

Meso in izdelki živalskega izvora, beljakovinski ekstrakti rastlinskega izvora, ribe in ribji stranski proizvodi (od tega morske ribe 4 %), stranski proizvodi rastlinskega izvora, olja in maščobe, minerali, sladkorji

Dodatki:
Prehranski dodatki:
m.j./kg:, vit A: 1070, vit D3: 150, vit E: 320, mg/kg:, železov sulfat monohidrat: (Fe): 13, kalcijev jodat brezvodni: (I): 0,38, bakrov sulfat pentahidrat: (Cu): 0,98, manganov sulfat monohidrat: (Mn): 1,8, cinkov sulfat monohidrat: (Zn): 18, taurin: 480, arome, analitične sestavine:
vlaga: 78,0 %, beljakovine: 12,6 %, maščobe: 3,8 %, vsebnost anorganskih snovi: 2,3 %, surova vlaknina: 0,3 %, maščobne kisline omega-3: 0,11 %, maščobne kisline omega-6: 1,1 %.

Navodila za hranjenje:
Odrasli mački (4 kg) dajte 3 kapsule na dan v vsaj dveh ločenih odmerkih. Potrebe posameznikov se lahko razlikujejo. Krmni obrok je treba prilagoditi tako, da je mačka v vitki telesni kondiciji. Postrezite pri sobni temperaturi. Vedno mora biti na voljo čista sveža pitna voda.

Hrano shranjujte v hladnem in suhem prostoru.

Embalaža hrane ni namenjena za igranje. Hranite ga zunaj dosega otrok in živali, da preprečite morebitno zadušitev.

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 900 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.