PRO PLAN LARGE ADULT Athletic OPTIDIGEST jagnje 14 kg

simbolična fotografija

PRO PLAN LARGE ADULT Athletic OPTIDIGEST jagnje 14 kg
PRO PLAN LARGE ADULT Athletic OPTIDIGEST jagnje 14 kg
BLAGO V AKCIJI
številka artikla
AC12366945
Proizvajalec
Pro Plan
Cena na enoto: 563,93 Cent / kg
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Opis in parametri

Popolna hrana za odrasle velike športne pasme z občutljivo prebavo

- granule za odrasle pse velikih športnih pasem z občutljivo prebavo
- okusna hrana z visokokakovostnimi koščki jagnjetine
- posebne sestavine v hrani podpirajo zdravje črevesja in pravilno konsistenco blata.
- brez pšenice

Formula vsebuje posebno kombinacijo hranilnih snovi OPTIDIGEST, ki podpirajo zdrav prebavni sistem. Hrana je lahko prebavljiva zaradi vsebnosti prebiotikov, ki dokazano povečujejo količino Bifidobakterij v črevesju in izboljšujejo ravnovesje črevesne mikroflore. Hrana vsebuje tudi visokokakovostne jagnječje beljakovine in spodbuja dobro konsistenco blata.

Jagnječje meso (19 %), koruza, dehidrirane perutninske beljakovine, riž (8 %), živalska maščoba, koruzna moka, posušena pesina pulpa, sojina moka, koruzna glutenska moka, živalski stranski proizvodi, posušena jajca, minerali, ribje olje

Dodatki:
Prehranski dodatki:
m.i./kg:, Vit. A: 28000, Vit. D3: 910, vit. E: 550, mg/kg:, Vit. C: 140, železov sulfat monohidrat: 270, kalcijev jodat brezvodni: 3,5, bakrov sulfat pentahidrat: 55, manganov sulfat monohidrat: 130, cinkov sulfat monohidrat: 460, natrijev selenit: 0,32, tehnološki dodatki: mg/kg:, bentonit (glina): 6000, izvlečki tokoferola iz rastlinskih olj: 49, analitične sestavine:
, vsebnost beljakovin: 28,0 %, vsebnost maščob: 18,0 %, vsebnost anorganskih snovi: 7,5 %, surova vlaknina: 2,0 %.

Navodila za hranjenje:
510-620 g, aktivnost psa 1-3 h: 640-775 g; pes s težo 60-70 kg: aktivnost psa < 1 h: 620-685 g, aktivnost psa 1-3 h: 775-860 g; pes s težo 70-90 kg: aktivnost psa < 1 h: 685-815 g, aktivnost psa 1-3 h: 860-1015 g. Vrednosti v tabeli so le okvirne. Za vzdrževanje idealne telesne kondicije prilagodite obrok glede na stopnjo aktivnosti, telesno kondicijo in individualne potrebe psa. Vedno mora biti na voljo čista sveža voda. Priporočljivi so redni obiski pri veterinarju.

Hrano hranite v hladnem in suhem prostoru.

Embalaža hrane ni namenjena za igranje. Hranite ga zunaj dosega otrok in živali, da preprečite morebitno zadušitev.

Parametri

Vrsta
Velikost psa
Starost psa
Kvaliteta
Znamka
Okus
Velikost pakiranja

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.