Respirator/zaščitna maska FFP2 NR D WURTH 3000 V

simbolična fotografija

Respirator/zaščitna maska FFP2 NR D WURTH 3000 V
Respirator/zaščitna maska FFP2 NR D WURTH 3000 V
številka artikla
8H-057
0 ocen
Na zalogi > 20 kos, dostava v 1-2 delovnih dneh

0,74 €

0,61 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 0,60 €
Na zalogi > 20 kos, dostava v 1-2 delovnih dneh

0,74 €

0,61 € Brez DDV

Opis in parametri

 

Vrhunski respirator v profesionalni zasnovi - maska FFP2, zelo udobna za nošenje, visoka stopnja filtracije.

Izdelano v Nemčiji pri podjetju WURTH.

Respirator zagotavlja popolno prileganje ne le zaradi zaponke, temveč tudi zaradi tesnilne manšete. Izdelek je dokazan ne le s testiranjem, temveč tudi z dolgoletnimi praktičnimi izkušnjami. Ti respiratorji so tudi med najboljšo zaščitno opremo v industriji in gradbeništvu.

 

Praktična zasnova, ki jo je mogoče zložiti povsem plosko.

  • Ločena higienska embalaža
  • Ventil za izdihovanje zagotavlja, da se uporabnik med nošenjem maske počuti udobno.
  • Popolna zaščita in udobno nošenje zaradi posebnih mehkih filtrirnih materialov
  • Združljiv z očali
  • Najmanjši upor pri dihanju

 

Popolno tesnjenje po zaslugi:

  1. Sponka za nos zagotavlja optimalno prileganje
  2. Tesnilna manšeta na polovici višine v predelu nosu

 

Razred izdelka: FFP2 NR D z izpušnim ventilom

Standard: EN 149:2001 A1:2009 in oznaka CE

 

Cena za 1 kos


Trajanje uporabe respiratorja je odvisno od številnih dejavnikov, kot so okolje, telesna zgradba in način uporabe (fizični napori ..) Izdelek je funkcionalen, dokler se ne zamaši - kar se kaže v povečanem dihalnem uporu. Poskrbite za večjo higieno. Čeprav je izdelek še vedno funkcionalen, je lahko tako onesnažen (prah, znoj, telesni loj), da njegova nadaljnja uporaba zaradi higienskih razlogov ni mogoča.

Parametri

Vrsta blaga
Covid-19

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 2272 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 49000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.