Sandberg mini HUB USB-C, 6v1, HDMI SD USB 3,5 mm priključek RJ45 USB-C

- 21%

simbolična fotografija

Sandberg mini HUB USB-C, 6v1, HDMI   SD   USB   3,5 mm priključek   RJ45   USB-C
Sandberg mini HUB USB-C, 6v1, HDMI   SD   USB   3,5 mm priključek   RJ45   USB-C
številka artikla
3613667
OEM
136-33
Proizvajalec
Sandberg
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 28.5.2025 že pri vas

91,63 €

72,15 €

59,14 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 68,34 €
Na zalogi 1 kos, 28.5.2025 že pri vas

72,15 €

91,63 €

59,14 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Sandberg mini HUB USB-C, 6v1

Sandbergova univerzalna priklopna postaja USB-C 6 v 1 je idealna rešitev za vse, ki iščejo kompaktno, a zmogljivo razširitev računalnika.

Izhodi in priključki

Ta dock ima vhod USB-C Male in številne uporabne izhode. Med njimi so HDMI ženskega spola, USB-C ženskega spola (z močjo do 100 W), 2x USB 3.0 A ženskega spola, RJ45 ženskega spola, priključek za slušalke, priključek za mikrofon in reža za bralnik pomnilniških kartic SD/SDHC/SDXC/MMC.

Možnosti povezave

Z izhodom HDMI lahko priključite dodaten zaslon, televizor ali projektor. Vrata USB omogočajo priključitev zunanjih naprav, priključek RJ45 pa se uporablja za žične omrežne povezave. Vgrajeni bralnik kartic SD vam omogoča neposredno branje in pisanje na pomnilnik kartice SD.

Visoke ločljivosti

Izhod HDMI podpira ločljivosti do 3840 X 2160P @ 30 Hz, kar zagotavlja kakovostno sliko za vaše potrebe. Priključek podpira tudi širokozaslonski format 16:9 za pretakanje videoposnetkov Full HD.

Trajnost in kompaktnost

Postaja je izdelana iz tlačno litega aluminija, zato je trpežna in lahka. Idealna je za težke razmere ali pogosto prenašanje.

Opomba:

Za priključitev naprave HDMI je treba, da vrata USB-C v napravi podpirajo način HDMI Alt.

Lahko bi vas zanimalo

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 1276 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 46000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.