Razkužilo za perilo Sanytol 1L

AKCIJA
- 5%
TEDNA

simbolična fotografija

Razkužilo za perilo Sanytol 1L
BLAGO V AKCIJI
številka artikla
511300725
OEM
216437
Proizvajalec
Sanytol
0 ocen
AKCIJA TEDNAAKCIJA TEDNAAKCIJA TEDNA
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Uničuje bakterije, viruse, plesni, vonjave, ostanke pralnih sredstev in vodni kamen pri vseh temperaturah ter pušča čudovit občutek svežine. Zasnovan je za bele in barvne tkanine ter ne vsebuje klora ali sestavin, ki bi lahko motile vlakna ali barvo tkanine.

OPOZORILO
Standardni stavki o nevarnosti (CLP) :
H315 - Draži kožo
H319 - Povzroča hudo draženje oči
H410 - Zelo strupen za vodne organizme, z dolgotrajnimi učinki

Previdnostni stavki (CLP) :
P101 - Če je potrebna zdravniška pomoč, imejte pri roki embalažo ali etiketo izdelka.
P102 - Hraniti zunaj dosega otrok
P301 P312 - PRI ZAŽIVETJU: Če se počutite slabo, pokličite toksikološki informacijski center.
CENTER ali zdravnik, tel. 224 919 293 ali 224 915 402 (24 ur na dan)
P302 P352 - V PRIMERU SODELOVANJA S KOŽO: umijte z veliko mila in vode.
P306 P360 - V PRIMERU SODELOVANJA Z OBLAČILI: kontaminirana oblačila in kožo temeljito operite z veliko
z veliko vode in nato oblačilo odstranite.
P305 P351 P338 - V PRIMERU ZADRŽEVANJA OČI: Nekaj minut nežno izpirati z vodo. Odstranite
kontaktne leče, če so nameščene in jih je mogoče zlahka odstraniti. Nadaljujte z izpiranjem
P501 - Vsebino in embalažo odvrzite na zbirnem mestu za posebne ali nevarne odpadke.
odpadki, razen če je vsebina popolnoma porabljena.

Parametri

Vrsta blaga
Znamka
Vsebina

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.