Skuter MOVINO MAGNESIUM PRO z lahkim okvirjem, 12" kolesi, roza
134,70 €
106,33 €
87,16 € Brez DDV
Opis in parametri
Movino Magnesium Pro:
- izjemno lahka - tehta le 2,2 kg
- ergonomski - s poenostavljenim okvirjem iz enega elementa brez ostrih robov
- skrbno zasnovan - s športnim videzom
- TOP RAZRED med kolesi
- okvir iz enega elementa, ki ni varjen
- 12-palčna kolesa
- Pnevmatike iz pene EVA
Movino Magnesium Pro - po čem se razlikuje od drugih?
Kolo je bilo izdelano iz magnezijeve zlitine, ki se še vedno uporablja za izdelavo profesionalnih kros in cestnih koles. Zahvaljujoč temu materialu sta za kolo značilna majhna teža in edinstvena, poenostavljena oblika okvirja. Nima varjenih delov, izdelan je iz enega dela. Odbojnik je na voljo v štirih barvah s kovinskim sijajem.
Magnezijeva zlitina - lahka in okolju prijazna
Magnezijeva zlitina, ki se uporablja pri proizvodnji Movino Magnesium Pro, ima edinstvene lastnosti. Je zelo lahek, 75 % lažji od jekla in 33 % lažji od aluminija. Čeprav je lahka, je tudi zelo toga. Zavira vibracije in udarce. Magnezijeva zlitina je tudi okolju prijazna - zlahka se reciklira in biološko razgradi hitreje kot aluminij ali jeklo.
Deli in montaža
Skuter je v 90 % sestavljen. Sestavljanje traja le nekaj minut.
Specifikacije:
- športno sedlo
- varno krmilo brez ključavnice
- nedrseči ročaji iz visokokakovostnega materiala
- številne možnosti nastavitve višine krmila in sedla
- izjemno lahek okvir iz magnezijeve zlitine
Dimenzije:
Varnost: certifikat, ki potrjuje skladnost z evropskim standardom EN71.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.