Poštnina od 3,99 €
na prevzemna mesta GLS
Dostava najpozneje v 48 urah
Res smo hitri
Pri nas imate čas
Blago lahko vrnete v 30 dneh
Nagradili vas bomo
Za vsak nakup prejmete točke zvestobe
Parametri
-
Točke zvestobe: 10
Opis in parametri
Kräken ima vse, kar potrebuje napredni kolesar: aluminijasto vilico z IHC, integrirano glavo, velika 120-milimetrska polnovzmetena kolesa in ogromno desko 52 cm x 12,5 cm!
Odlično za goljufanje!
Movino Kraken je res odlična izbira za izvajanje trikov v skateparku! Napredni uporabniki bodo cenili bogato opremo modela: enodelno vilico, ki je v celoti izdelana iz aluminija, kompresijski sistem IHC, integrirano glavno garnituro in trdna 120 mm kolesa z močno aluminijasto sredico. Kolesarji ekipe Movino Pro Team so izbrali ta model za vsakodnevno vožnjo!
Trdni temelji
Ko naše tekmovalce vprašamo, za kaj jim je Kraken najbolj všeč, vsi jasno odgovorijo, da za desko. 52 cm x 12,5 cm so dimenzije, ki zagotavljajo stabilnost za najbolj napredne trike! Čeprav ima deska Kraken tipično ulično obliko box-cut, jo pogosto zavestno izberejo tudi vozniki v skateparku. Vsestranska zver!
Specifikacije
Producent | Movino |
Stopnja napredovanja | Napredno |
Teža | 4,2 kg |
Kompresijski sistem | IHC |
Barva | neochrome |
Premer koles | 120 mm |
Višina krmila | 64 cm |
Širina krmila | 57 cm |
Širina plošče | 12,5 cm |
Zunanji premer krmila | 32 mm |
Notranji premer krmila | 28 mm |
Osnovna kolesa | Celotno jedro |
Razvrstitev ležajev | ABEC-9 |
Oblika krmila | T-BAR |
Skupni znesek | 88 cm |
Vrsta vilic | Aluminij brez navoja |
Tip krmilnega droga | Vgrajen |
Vrsta zavore | Flex Fender |
Največja teža uporabnika | 100 kg |
Za SKITT.cz
Uradni distributer MOVINO CZ in SK
SKITT je ekskluzivni zastopnik blagovne znamke Movino za Češko in Slovaško republiko. Tu boste vedno našli celotno ponudbo te blagovne znamke, vključno z najnovejšimi modeli in dodatki. V okviru storitev za stranke svojim strankam zagotavljamo nemoteno garancijsko in pogarancijsko servisiranje. Rezervne dele imamo na zalogi.
Ali ste kolesa spustili do konca?
Ali ste iztaknili vijak ali pregoreli zavoro?
Ni važno! Stopite v stik z nami in skupaj se bomo dogovorili za rešitev.
Več o blagovni znamki MOVINO nawww.skitt.cz/znacka/movino
Ocene trgovine TonerPartner.sk
Jaz sem zadovoljen
Spletna stran z zelo raznoliko ponudbo in jasnim postopkom naročila.
Sem prijetno presenečen, ste prvi ,ki imate na spletu tako izpopolnjen nakup.
Nakup/naročilo - enostavno, pregledno,....
Dobava bi lahko bila hitrejša
Pot za zaključek je nekoliko zavozlan. Sem namreč nekoliko starejši.
Res hitro dostavljeno.
Vse ok. Hitro prispelo.
Zelo pregledno
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Niste našli odgovora?
Pišite nam
Če imate vprašanje o tem izdelku in niste našli informacij, ki jih potrebujete, nam pišite. Svetovali vam bomo.

Preprost nakup, hitra obdelava.