Tecno Spark 8 T 4GB/64GB Atlantic Blue
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Izjemno jasna in ostra kamera
Odlična dvojna kamera z ločljivostjo 50 milijonov pik je namenjena uporabnikom, ki se resno ukvarjajo z mobilno fotografijo in želijo posneti impresivne portretne fotografije, dih jemajoče panorame ali se s kamero preprosto zabavati. Izjemno nizka zaslonka f1,6 vam omogoča, da naredite ostre slike tudi pri šibki svetlobi.
Profesionalni videoposnetki
Zaradi snemanja s 120 FPS, ki omogoča snemanje gladkih in jasnih upočasnjenih posnetkov, lahko posnamete kar koli. S telefonom lahko posnamete tudi časovne fotografije 1080P.
Ikonično oblikovanje
Brezčasen, drzen dizajn z bleščečo zunanjostjo in značilnimi emblemi sporoča, da je serija SPARK uradno vstopila v modno obdobje.
Baterija, ki zdrži
Baterija SPARK 8 T z zmogljivostjo 5000 mAh in optimizirano zmogljivostjo vam bo zagotovila dolgotrajno moč.
Odlična zmogljivost procesorja Helio G35
Z zmogljivim 8-jedrnim procesorjem MediaTek Helio G35 vam SPARK 8 T omogoča korak naprej k neomejeni zmogljivosti.
Otroški način
Omejite vsebino in čas igranja, da zagotovite zaščito otrok. Otrokom lahko preprečite uporabo neželenih aplikacij in nadzorujete čas, ki ga porabijo za uporabo mobilnega telefona.
Tehnične specifikacije
- Procesor: Mediatek Helio G35
- Zaslon: 6,6" - 2408x1080 - IPS
- Shranjevanje: 4 GB RAM / 64 GB ROM
- Dve kartici SIM: Da
- Pomnilniška kartica: micro SD
- Zadnja kamera: 50M f/1,6 - modulAI
- Sprednja kamera: 8M f/2.0, dvojna diodna bliskavica
- Vtičnica za slušalke: Da
- LTE: Da
- Bralnik prstnih odtisov: da - na zadnji strani
- Baterija: 5000 mAh
- Operacijski sistem: Android 11
- Vrata za polnjenje: Micro USB
- Dimenzije: 164,3 x 75,9 x 8,85 mm
- Teža: 192 g
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.