Viking powerbank za prenosne računalnike Smartech, QC 3.0, 20000 mAh
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Napajalna banka za prenosne računalnike Viking Smartech, QC 3.0, 20000 mAh
Opis
Powerbank Viking SMARTECH 20000 mAh je inovativna rešitev za vašo napravo. Zmogljiva in hitra, napravo napolni v rekordnem času.
Glavne prednosti
- Hitro in učinkovito polnjenje s tehnologijama QC in PD.
- Dejanska zmogljivost baterije 20000 mAh, 74Wh.
- Hkrati lahko polnite do štiri naprave.
- 28 reduktorjev za polnjenje prenosnih računalnikov.
- Enostavno upravljanje s 6 nastavljivimi možnostmi izhodne napetosti.
- 9-stopenjska zaščita pred polnjenjem ter inteligentna regulacija toka in napetosti.
- Elegantna in trpežna zasnova iz kovinske zlitine.
Tehnične specifikacije
Zmogljivost: 20000 mAh/74Wh
Baterija: Li-polimer
Velikost: 126x150x28 mm
Teža: 630 g
2 x USB-A (QC): 5V/3,0A, 9V/3,0A, 12V/3,0A max
USB TYPE-C: 5V/3A, 9V/3A, 12V/3A max
DC izhod: 5V/3A, 8,4V/3A, 9V/12V/3A, 16V/4,7/20V/4,7A max
Polnilna napetost: 19V/2A
Najmanjše število polnjenj: 700x
Čas polnjenja: približno 6 ur
Material: konstrukcija iz aluminijeve zlitine
Vsebina paketa
- SMARTECH Powerbank 20 000 mAh
- Polnilni transformator 230 V
- Povezovalni kabel USB-C z USB-C
- Povezovalni kabel USB-A z mikro USB
- Povezovalni kabel Jack to Jack
- Komplet reduktorjev za vijake (28 kosov)
- Pretvornik USB-C
- Zaščitni pokrov iz tkanine
Vrste zaščite
- Zaščita pred prekomernim polnjenjem
- Zaščita pred kratkim stikom
- Zaščita pred prenapetostjo
- Zaščita pred spontanim praznjenjem
- Zaščita pred podrezovanjem
- Zaščita pred pregrevanjem
- Zaščita pred prekomernim tokom
- Samodejni nadzor polnilnega toka in napetosti
- Zaščita pred elektromagnetnimi polji
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.