VIVADIAG SARS-CoV-2Ag antigen test, hitri test COVID19 - 25 kosov

simbolična fotografija

VIVADIAG SARS-CoV-2Ag antigen test, hitri test COVID19 - 25 kosov
številka artikla
8COV-19-VIVA-XYZ
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Hitri test SARS-CoV-2 Ag COVID-19 je namenjen kakovostnemu odkrivanju antigena SARS-CoV-2 v vzorcu brisov iz nosu.

Na seznamu MHCR in SÚKL/priporočeni test za širšo javnost - PROPLACY INSURANCE

Cena za 25 kosov.

Glavne značilnosti:

  • Vrsta vzorca: bris sprednje strani nosu,
  • Preskusni čas: rezultat v 15 minutah
  • Velikost vzorca: 60 µl (3 kapljice)
  • Specifičnost: 100 %.
  • Občutljivost: 95,04 %
  • Klinična natančnost: 98,91 %
  • Certifikat CE IVD
  • Namenjen za samopregledovanje na podlagi izjeme Ministrstva za zdravje Češke republike.

 

Vsebina:

  • 25 testnih nizov
  • 25 cevi za ekstrakcijo
  • 25 kosov raztopin - reagenti
  • 25 sterilnih tamponov
  • 1 stojalo za epruvete
  • 1 navodilo za uporabo paketa

 

Postopek testiranja:

Vzorčenje nosu: vstavite sterilni tampon v eno nosnico. Konico tampona vstavite približno 2,5 cm od roba nosnice. Tampon petkrat povaljajte po nosni sluznici, da zagotovite zbiranje sluzi in celic. Ta postopek ponovite za drugo nosnico, da zagotovite zadosten vzorec iz obeh nosnic (uporabite isti tampon).

Izvedite pravilen postopek testiranja v skladu z navodilom za uporabo.

 

Pomembne informacije:

  • Kupec v okviru postopka testiranja zagotovi, da v primeru pozitivnega testa na antigen, ki ga odkrije laik, takoj obvesti zdravnika v obratu (izvajalca službe medicine dela) ali registriranega splošnega zdravnika, ki se odloči za izvedbo potrditvenega testa in poskrbi za komunikacijo v sistemu ISIN.
  • Po uporabi izdelek odstranite kot medicinske odpadke v skladu z veljavnimi predpisi.
  • Pozorno preberite navodilo za uporabo.

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 1170 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

89% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.