Plačilni pogoji in pogoji poslovanja

 

Ime podjetja: Ledum Kamara SK s.r.o.

Ulica in hišna številka: Zámocká 30

Mesto in poštna št.: Bratislava, 811 01

Država: Slovaška

Matična št.: 48158836

Davčna številka 2120068665

Identifikacijska številka za DDV: SK2120068665

 

Delovni čas: 8.00 - 16.00

 

1) O registraciji

 

»Izjavljamo, da se podatki uporabljajo samo za namene identifikacije pri nakupu v podjetju "Ledum Kamara SK s.r.o.« in ne bodo posredovani tretjim osebam ali drugače zlorabljeni. S potrditvijo registracije se strinjam s pošiljanjem ponudbenih e-sporočil iz spletne trgovine podjetja "www.tonerpartner.si".

 

Ponudbena elektronska sporočila bodo poslana največ desetkrat na mesec, velikost posameznega elektronskega sporočila pa ne bo presegla 200kB. Storitev pošiljanja novic po e-pošti lahko kadarkoli prekličete na e-naslov: "info@tonerpartner.si", ali na navedenem fiksnem naslovu.

 

Naročila so možna tudi brez registracije.

 

2) Sprejem in obdelava naročila, kupoprodajna pogodba

 

Naročilo kupca je predlog kupoprodajne pogodbe, sama kupoprodajna pogodba pa je sklenjena v trenutku vročitve zavezujočega soglasja kupca in prodajalca k temu predlogu (zavezujoča potrditev naročila s strani prodajalca). Od tega trenutka med kupcem in prodajalcem nastanejo medsebojne pravice in obveznosti.

S sklenitvijo kupoprodajne pogodbe kupec potrjuje, da je seznanjen s temi pogoji poslovanja, vključno s pogoji reklamacije, in da se z njimi strinja. Kupec je z oddajo naročila dovolj seznanjen s temi pogoji poslovanja in postopkom reklamacije ter ima možnost seznanitve z njimi.

Prodajalec si pridržuje pravico do preklica naročila ali dela naročila pred sklenitvijo kupoprodajne pogodbe v naslednjih primerih: blago ni več proizvedeno ali dobavljeno ali se je cena dobavljenega blaga bistveno spremenila. V primeru, da do te situacije pride, bo prodajalec nemudoma kontaktiral kupca, da se dogovori o nadaljnjem postopku. Če je kupec že plačal del ali celotno kupnino, se ta znesek nakaže nazaj na njegov račun in kupoprodajna pogodba ne bo sklenjena.

Vsa naročila, ki jih sprejema ta trgovina, so zavezujoča. Naročilo je mogoče preklicati, preden je odposlano. Če naročilo ni preklicano pred odpremo in je odposlano, se lahko od stranke zahteva povračilo stroškov, povezanih z odpremo blaga. O prejemu naročila ste samodejno obveščeni po elektronski pošti – e-pošti. V podrobnostih vsakega izdelka in v potrditvi naročila je naveden predviden rok dobave blaga, ki ni bilo na zalogi. Pri vsakem artiklu je izpisano ali je blago na zalogi ali ne. Če blaga ni na zalogi, vas bomo takoj obvestili o naslednjem roku dostave.

Kupec potrjuje, da je oseba starejša od 16 let.

Pregled pošiljke ob prevzemu od prevoznika

Prosimo, preverite pošiljko, ko prejmete blago. Priporočamo, da poškodovane pošiljke ne prevzamete.

Morebitne poškodbe zunanje transportne embalaže je treba opaziti takoj ob prevzemu paketa v prisotnosti kurirja.

V primeru, da se odločite za prevzem poškodovanega paketa, morate kurirju takoj prijaviti poškodbo. Evidentiranje škode za nazaj ni možno, ker ni več dokazljivo, da je škoda dejansko nastala kot posledica transporta, in ne kot posledica naknadnega ravnanja prejemnika. Očitna kršitev ali poškodba embalaže mora biti opažena najkasneje ob dostavi pošiljke. O obsegu poškodbe ali delni izgubi vsebine pošiljke je treba na licu mesta napisati zapisnik o poškodbi.

Preklic naročila

Če naročilo prekličete v 12 urah, štejemo naročilo za preklicano. Preklic lahko pošljete po elektronski pošti ali po telefonu. Pri preklicu naročila je potrebno navesti svoje ime, e-mail in številko naročila.

 

3) Cene

 

Vse cene so pogodbene. V spletni trgovini www.tonerpartner.si

so vedno aktualne in veljavne cene navedene v evrih (EUR), razen v primerih, ko je navedena napačna cena, glejte spodnja določila v tem članku.

Navedene cene za posamezne izdelke so končne, t.j. vključno z DDV, oziroma vsemi drugimi davki in dajatvami, ki jih mora kupec plačati za pridobitev blaga, vendar to ne velja za morebitne stroške prevoza, plačilo po povzetju in stroške medkrajevne komunikacije, ki so navedeni šele v sklopu nakupovalne košarice, njihova količina pa je odvisna od izbire Kupca.

Vendar se kupec zaveda, da so končne cene izdelkov podane zaokrožene na cele evre v skladu z veljavno zakonodajo, v posebnih primerih lahko končni seštevek vseh kupljenih izdelkov zato nekoliko odstopa od navedene nabavne cene, kar je podana natančno zaradi zaokroževanja na cele evre. Natančna razčlenitev nakupne cene, vključno s centi, je vedno navedena v košarici kupca.

Akcijske cene veljajo do razprodaje zalog podjetja Ledum Kamara SK s.r.o., v primeru navedbe števila kosov akcijskega blaga do razprodaje navedenega števila akcijskega blaga oziroma do zaključka akcije, kar nastopi prej.

Prvotna cena pomeni ceno blaga, za katero je predmetno blago Ledum Kamara SK s.r.o. ponujala brez upoštevanja morebitnih bonusov, marketinških akcij za podporo razprodaj in drugih promocij s popusti v svoji spletni trgovini, ki jo upravlja, ali cena, ki jo proizvajalec ali distributer neobvezujoče priporoča, medtem ko bo vedno prikazana tista cena, ki bolje odraža cenovno raven danega izdelka na trgu.

Kupec se zaveda, da lahko pride do sklenitve pogodbe med Ledum Kamara SK s.r.o. in kupcem, še posebej v primeru, ko kupec naroči blago po ceni, ki je bila objavljena pomotoma zaradi napake v internem informacijskem sistemu Ledum Kamara SK s.r.o. ali neprimernega ravnanja osebja podjetja Ledum Kamara SK s.r.o.

V tem primeru ima podjetje Ledum Kamara SK s.r.o. pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe tudi po prejemu elektronskega sporočila s potrditvijo naročila, o katerem Ledum Kamara SK s.r.o. kupca obvesti brez nepotrebnega odlašanja. Primeri, ko lahko pride do napačno objavljene cene, so predvsem naslednji:

  • cena blaga je na prvi pogled napačna (npr. ne upošteva nabavne cene ali običajne cene blaga);
  • cena blaga manjka ali ima eno ali več dodatnih številk;
  • popust na blago presega 50 %, ne da bi bilo blago del posebne marketinške akcije ali akcije, ki je označena s posebnim simbolom in oglašuje pripadajočo višino popustov.

 Ledum Kamara SK s.r.o. poudarja, da informacijski sistem Ledum Kamara SK s.r.o. tudi pri blagu z očitno nepravilno ceno avtomatsko izpiše, da je blago znižano, oz. da blago na razprodaji itd. V primeru dvoma, ali je blago res znižano ali gre za očitno napako v ceni blaga, se je zato dolžan kupec obrniti na Ledum Kamara SK s.r.o. in preveriti podatke o pravilnosti cene.

Ledum Kamara SK s.r.o. si pridržuje pravico razglasiti kupoprodajno pogodbo za nično, če je prišlo do zlorabe osebnih podatkov, zlorabe plačilne kartice ipd., ali zaradi posredovanja upravnega ali sodnega organa, bo kupec o takem postopku obveščen.

Poleg tega si Ledum Kamara SK s.r.o. pridržuje pravico razglasiti kupoprodajno pogodbo za neveljavno, če pride do nepooblaščene uporabe popusta ali podobnega kupona v nasprotju z njegovimi pogoji, zlasti v primerih, ko:

  • kupon za popust se uporablja za blago, ki ni tisto, za katerega je bil namenjen;
  • kupon za popust se uporablja skupaj z drugim popustom, kljub temu, da seštevanje teh popustov ni bilo izrecno prepovedano;
  • kupon za popust se uporabi pri nakupu, ki ne dosega minimalne postavljene cene;
  • Ledum Kamara SK s.r.o. ugotovi, da je kupon za popust že izkoriščen.

 

Kupec potrjuje, da v navedenih primerih kupoprodajne pogodbe ni mogoče veljavno skleniti, hkrati pa potrjuje, da je Ledum Kamara SK s.r.o. med drugim upravičen zahtevati neupravičeno obogatitev.

 

4) Vrste prevozov javnih prevoznikov:

 

Blago dostavlja paketno transportno podjetje GLS

Poštnina se, če ni navedeno drugače, zaračuna v višini  4,49€ .
0-10kg       4,49EUR
10 - 30kg   6,49EUR
30 - 60kg   12,49EUR
60 - 100kg  25,49EUR

Po povzetju 0,99 €

Cena prevoza se izpiše takoj po izbiri načina prevoza.

Reklamacija pošiljke je možna v roku 3 dni od dostave, pod pogojem, da ob prevzemu ni bila očitna poškodba!

Blago dostavljeno s  GLS ParcelShop

Poštnina se, če ni navedeno drugače, zaračuna v višini  4,49€ 
Po povzetju 0,99 €

Reklamacija pošiljke je možna v roku 3 dni od dostave, pod pogojem, da ob prevzemu ni bila očitna poškodba!

Pakiranje:
do 200 EUR - 0,81 EUR
201 EUR do 400 EUR - 1 EUR
od 401 EUR - 1,4 EUR

 

POZOR! Če je paket vidno poškodovan ali če je zaščitni trak pretrgan, vložite zahtevek neposredno pri dostavljalcu. Dobavitelj ne odgovarja za škodo, nastalo med transportom. Stranka je o pošiljki obveščena po elektronski pošti.

 

5) Garancija

 

Potrdilo o nakupu se vedno pošlje na vaš e-mail po odpremi blaga. Garancijska doba začne teči z datumom, ki je naveden na dokumentu. Garancijski rok za vsak izdelek je naveden v podrobnostih o izdelku. V spornih primerih se lahko garancijski rok podaljša za 5 (z drugimi besedami, pet) dni kot nadomestilo za čas pošiljanja.

Reklamacije izdelkov, ki so kupljeni v naši spletni trgovini, lahko sprejema samo servis podjetja LEDUM KAMARA s.r.o.  Če imate težave z izdelkom, je potrebno odpreti reklamacijo na naši spletni strani. Samo takšna reklamacija je uradno odprta in bo rešena.

 

6) Neskladnost s kupoprodajno pogodbo - splošne informacije

 

V primeru, da artikel ob prevzemu s strani kupca ni v skladu s kupoprodajno pogodbo (v nadaljevanju »nasprotje s kupoprodajno pogodbo«), ima kupec pravico zahtevati od prodajalca, da artikel vrne v stanje, ki ustreza kupoprodajni pogodbi brezplačno in brez nepotrebnega odlašanja, glede na zahteve kupca bodisi z zamenjavo artikla ali popravilom; če tak postopek ni mogoč, lahko kupec zahteva primeren popust od cene artikla ali odstopi od pogodbe. To ne velja, če je kupec vedel za naeskladnost s kupoprodajno pogodbo pred prevzemom artikla ali če je sam povzročil neskladnost s kupoprodajno pogodbo. Protislovje s kupoprodajno pogodbo, ki se pokaže v šestih mesecih od dneva prevzema stvari, se šteje za protislovje, ki obstaja ob prevzemu, če ni v nasprotju z naravo stvari ali če se ne dokaže nasprotno.

Za blago zagotavljamo zakonsko določeno garancijsko dobo.

 

7) Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe

 

Če je kupoprodajna pogodba sklenjena s sredstvi komunikacije na daljavo (v spletni trgovini), ima potrošnik pravico, da v 30 dneh od prevzema blaga od pogodbe odstopi. V tem primeru potrošnik kontaktira prodajalca in po možnosti pisno izjavi, da odstopa od pogodbe, z navedbo številke naročila, datuma nakupa in številke računa za vračilo kupnine. Denar lahko vrnete tudi v gotovini na sedežu podjetja. Odstop od pogodbe mora biti podan najkasneje zadnji dan 30-dnevnega roka. V posebnih primerih se ob upoštevanju okoliščin lahko rok vračila podaljša, vendar ne dlje kot 30 dni od dostave.

Te določbe zakona pa ni mogoče razumeti kot možnost brezplačne izposoje blaga. V primeru uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe v 30 dneh od prevzema izvedbe mora potrošnik ponudniku izročiti vse, kar je na podlagi kupoprodajne pogodbe pridobil. Če to ni več mogoče (npr. blago je bilo v vmesnem času uničeno ali porabljeno), mora potrošnik plačati denarno nadomestilo za tisto, česar ni več mogoče vrniti. Če je vrnjeno blago le delno poškodovano, lahko prodajalec uveljavlja potrošnikovo pravico do povračila škode in njegov zahtevek pobota z vrnjeno kupnino. V tem primeru je prodajalec dolžan dokazati nastalo škodo. V tem primeru prodajalec potrošniku vrne le kupnino znižano za stroške škode.

Poleg tega lahko prodajalec kupnini, ki jo vrne kupcu, prišteje dejansko nastale stroške v zvezi z vračilom blaga (stroški prevoza ipd.).

 Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, če gre za pogodbe:

  • za opravljanje storitev, če je njihovo izvajanje začel z njegovim soglasjem pred potekom 30 dni od prevzema izvajanja,
  • za dobavo blaga ali storitev, katerih cena je odvisna od nihanj na finančnem trgu ne glede na voljo prodajalca,
  • za dobavo blaga, prirejenega po željah kupca ali zanj, ter blaga, ki je podvrženo hitremu kvarjenju, obrabi ali zastarelosti,
  • za dostavo avdio in video posnetkov ter računalniških programov, če kupec odpre njihovo originalno embalažo,
  • za dostavo časopisov, periodičnih publikacij in revij, sestavljenih iz iger na srečo ali loterije.

 

8) Dostava in pogoji dostave

Nekatere pošiljke so lahko razdeljene v več paketov. Poštnina ostaja nespremenjena.

Vse pošiljke spremljamo do dostave, s čimer poskušamo preprečiti težave, ki nastanejo pri dostavi.

 

Kako postopati pri vračilu blaga:

 

Pripravite pošiljko, kot je opisano spodaj.

Blago, ki ga boste poslali, pošljite nazaj na naslov po spodnjem opisu s prevoznikom po vaši izbiri.

Kako pripraviti pošiljko

 

Pošiljka mora biti popolna (vključno z dodatki in vso dokumentacijo) in v stanju, v kakršnem ste jo prejeli ob dostavi. Blagu priložite dokazilo o nakupu. Prosimo, vedno uporabite ovojni papir ali karton, da originalne embalaže zaradi transporta ne prelepite popišete ali kako drugače poškodujete. Blaga ne pošiljajte po povzetju, priporočamo, da blago zavarujete. Denar bo vrnjen na vaš bančni račun (ne pozabite ga navesti), običajno v 30 delovnih dneh od prejema pošiljke. V primeru vračila blaga se znesek zmanjša za stroške pošiljanja (ne velja za reklamacije!).

 

9) Načini plačila

 

Vse načine plačila lahko izberete pred izbiro dostave. Vsi načini plačila so vključeni v ceno pošiljanja.

plačilo z nakazilom na TRR - ob izbiri te možnosti prejmete predračun z vsemi podatki o plačilu. Blago odpremimo po prejemu plačila na TRR

plačilo po povzetju - naročeno blago vam pošljemo po pošti, blago pa plačate v gotovini ob prevzemu

plačilna kartica

internetni prehod GoPay

 

10) Varnost

 

Pri plačevanju s plačilnimi karticami vam ni treba skrbeti za zlorabo. Uporabljamo preverjen plačilni prehod s protokolom 3-D secure, ki ga podpirajo kartična združenja. Vse interne informacije (gesla, imena, delovanje) so šifrirane. Za povečanje hitrosti splošne informacije niso šifrirane (podatkov o posameznih artiklih blaga).

 

11) Reklamacije

 

V primeru, da je blago, ki ste ga prejeli od nas, poškodovano ali nedelujoče, sledite reklamacijskemu postopku. Vračilo blaga zaradi odstopa od pogodbe je opisano v 6. točki pogojev poslovanja.

 

12) Pritožbeni postopek

 

Izdelki, ki so predmet reklamacijske pravice, morajo biti predani v cenitev takoj po odkritju napake, morajo biti čisti in s priloženimi ustreznimi dokumenti ter opisom napake, oziroma mora biti mesto napake označeno.

 

Kako nadaljevati

 

V primeru reklamacije lahko izberete dve možnosti, sledite spodnjim navodilom: Izdelek pošljite na naslov - "Ledum Kamara SK s.r.o., Cesta Prod 84, 1000 Ljubljana". Pošiljanje krije prodajalec. Takoj, ko izveste kdaj in kje bomo lahko prevzeli pošiljko, nas kontaktirajte. Pošiljka mora biti popolna (vključno z dodatki in vso dokumentacijo) in v stanju, v kakršnem ste jo prejeli ob dostavi. Blagu priložite dokazilo o nakupu. Prosimo, vedno uporabite ovojni papir ali karton, da originalne embalaže zaradi transporta ne prelepite popišete ali kako drugače poškodujete. Blaga ne pošiljajte po povzetju, v tem primeru blaga ne bomo prevzeli. Priporočamo, da blago zavarujete. Takoj po prejemu blaga prejmete reklamacijski zapisnik. Blago mora biti za transport ustrezno zapakirano, da ne pride do morebitnih nadaljnjih poškodb. Okvarjeno ali poškodovano blago bomo zamenjali ali vrnili kupnino. Blago mora spremljati vsa dokumentacija, ki jo je kupec prejel z blagom, to je račun, garancijski list in drugo. Prodajalec ne prevzema odgovornosti za škodo, ki je posledica delovanja izdelkov, funkcionalnih lastnosti in škode zaradi nestrokovne uporabe izdelkov ter škode, nastale zaradi zunanjih dogodkov in napačnega ravnanja. Napake tega izvora niso zajete v garanciji. Iz higienskih razlogov sprejemamo reklamacijo le, če je blago ustrezno očiščeno. Če proizvajalec daje daljšo garancijo, je ta navedena ob izdelku v katalogu. Za zavrnjene reklamacije se lahko zaračunajo stroški reklamacijskega postopka in ravnanja. O obravnavi reklamacije boste obveščeni po e-pošti ali SMS-u. Tako kot pri dostavi naročila, boste obveščeni o odpremi paketa in datumu dostave. Hvala, ker ste si vzeli čas in prebrali določila in pogoje.

 

13) Zagotavljanje popusta partnerjem

 

Izbranim strankam, ki na svojem spletnem mestu vključijo povratno povezavo do TonerPartner.si, nudimo popust od 20 € do 60 € kot nadomestilo za zagotavljanje medijskega prostora.

 

Vaš “www.TonerPartner.si”

 

Pogoji veljajo od 01.12.2022 do preklica.

Informacija za kupce: v primeru spremembe pogojev veljajo pogoji, ki so veljali na dan nakupa.

 

Zbirajte točke, kupujte ceneje

Za vsako naročilo prejmete nagrado v obliki točk za nakup, ki se nato pretvorijo v finančni popust. Ta znesek denarja lahko uporabite za naslednje naročilo.

 

Več informacij

Bodite prvi

Najnovejše informacije o novostih in promocijah neposredno na vaš e-mail.

Prijavite se za novičnik

Vnesite svoj e-mail.

Strinjam se z obdelavo osebnih podatkov

 

TonerPartner.si - Najcenejši tonerji na tržišču

 

Ledum Kamara SK s.r.o.
Zámocká 30, Bratislava, 811 01
Matična št.: 48158836
Davčna številka 2120068665
Identifikacijska številka za DDV: SK2120068665

 

NAKUPUJTE Z NAMI

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 908 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.