Pogoji za reklamacijo

Sem vaš (toner) partner tudi po nakupu

Vemo, kako moteče je lahko, ko gre kaj narobe z naročilom. Ali želite vrniti, zamenjati, reklamirati ali preklicati naročilo, ki še ni bilo poslano? S TonerPartnerjem je enostavno. Preprosto izpolnite podatke v spodnji obrazec.

Vaš e-mail:

vpišite e-mail pod katerim ste naročilo ustvarili

številka naročila ali računa:

številko najdete na računu ali v potrditvenem e-mailu

Kako nadaljevati

V primeru reklamacije lahko izberete dve možnosti, sledite spodnjim navodilom:

  • Izdelek pošljite na naslov - "Ledum Kamara SK s.r.o., Cesta v Prod 84, 1000 Ljubljana ". Pošiljanje krije prodajalec. Takoj, ko izveste kdaj in kje bomo lahko prevzeli pošiljko, nas kontaktirajte. Pošiljka mora biti popolna (vključno z dodatki - darila, boni in vso dokumentacijo) in v stanju, v kakršnem ste jo prejeli ob dostavi. Blagu priložite dokazilo o nakupu. Prosimo, vedno uporabite ovojni papir ali karton, da originalne embalaže zaradi transporta ne prelepite popišete ali kako drugače poškodujete. Blaga ne pošiljajte po povzetju, v tem primeru blaga ne bomo prevzeli. Priporočamo, da blago zavarujete. Takoj po prejemu blaga prejmete reklamacijski zapisnik. Blago mora biti za transport ustrezno zapakirano, da ne pride do morebitnih nadaljnjih poškodb. Okvarjeno ali poškodovano blago bomo zamenjali ali vrnili kupnino. Blago mora spremljati vsa dokumentacija, ki jo je kupec prejel z blagom, to je račun, garancijski list in drugo.
  • Prodajalec ne prevzema odgovornosti za škodo, ki je posledica delovanja izdelkov, funkcionalnih lastnosti in škode zaradi nestrokovne uporabe izdelkov ter škode, nastale zaradi zunanjih dogodkov in napačnega ravnanja. Napake tega izvora niso zajete v garanciji. Iz higienskih razlogov sprejemamo reklamacijo le, če je blago ustrezno očiščeno. Če proizvajalec daje daljšo garancijo, je ta navedena ob izdelku v katalogu. 
  • Za zavrnjene reklamacije se lahko zaračunajo stroški reklamacijskega postopka in ravnanja. O obravnavi reklamacije boste obveščeni po e-pošti ali SMS-u. Tako kot pri dostavi naročila, boste obveščeni o odpremi paketa in datumu dostave.

Hvala, ker ste si vzeli čas in prebrali določila in pogoje.

 

Če morate reklamirati:

Najprej prosim:

  1. Preverite združljivost z vašim tiskalnikom.
  2. Ali se opis in videz kartuše ujema z vašo originalno kartušo? Primerjajte ju.
  3. Ali ste odstranili pokrovčke, tesnilni trak itd.? To so transportni zaščitni elementi, ki preprečujejo uhajanje ali poškodbe polnila. Te elemente je pred prvo namestitvijo treba odstraniti. Izdelku so priložena univerzalna navodila s postopkom.

 

Če še vedno obstaja težava s polnjenjem, pokličite našo linijo za pomoč strankam +386 1 828 03 69 in si pripravite:

  1. Številko vašega naročila.
  2. Točno ime vašega tiskalnika.
  3. Natisnite stran s stanjem potrošnega materiala (prikazuje trenutno stanje črnila/tonerja). Če si sami ne morete pomagati, vam bomo svetovali.
  4. Natisnite poskusno stran. V meniju tiskalnika bi morali najti možnost, za tisk te stran ali pa natisnite poljubno sliko na celo stran, da lahko ugotovimo, v čem je težava.

 

Če ste naročili napačen izdelek in ga morate vrniti:

Prosimo, da polnila pošljete nazaj neuporabljena in v izvorni originalni embalaži.

 

Postopek vračila napačno naročenega blaga:

  1. Sporočite nam na liniji za stranke: +386 1 828 03 69      
  2. Blago pošljite nazaj na naš naslov in izpolnite spletni obrazec, kjer izberete vračilo blaga. Nato sledite priporočenim korakom.
  • Ledum Kamara SK s.r.o.
  • Cesta v Prod 84
  • 1000 Ljubljana


Koliko časa pri nas traja obdelava zahtevka:

Po dostavi reklamacije na naš naslov

  • Ledum Kamara SK s.r.o.
  • Cesta v Prod 84
  • 1000 Ljubljana

jo poskušamo rešiti čim hitreje. Obdelavo vašega zahtevka nam bo pomagalo pospešiti, če imate pripravljene zgoraj omenjene dokumente.

 

Kako zapakirati polnilo za reklamacijo:

Kartuše morate pred pošiljanjem zaviti v tako imenovano raztegljivo folijo, da preprečite razlitje tonerja ali puščanje črnila. Najbolj idealno je, da blago zapakirate v originalno embalažo in embalažo napolnite tako, da je kartuša znotraj pritrjena. Če nimate več originalne embalaže, jo zapakirajte v poljubno škatlo, napolnjeno s papirjem ali folijo z mehurčki. Ti koraki so pomembni za preprečevanje nadaljnjih poškodb kartuše med pošiljanjem.

 

Kako za reklamacijo zapakiram tiskalnik:

Tiskalnik mora biti pred pošiljanjem najbolje zapakiran v originalno embalažo, vključno z originalnimi polnili. Če nimate te možnosti, nas kontaktirajte in se glede embalaže posvetujte z nami.

 

PRIPRAVA TISKALNIKA ZA TRANSPORT

 

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 897 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.