Homematic IP Veliki daljinski upravljalnik - programabilen
51,63 €
48,65 €
39,88 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Homematic IP Veliki daljinski upravljalnik - programabilen
Homematic IP je programabilni daljinski upravljalnik. Z osmimi nastavljivimi gumbi je ta daljinski upravljalnik idealen za upravljanje pametnega doma.
Opis
Daljinski upravljalnik je del sistema pametnega doma Homematic IP. Njegovih osem gumbov omogoča priročno upravljanje naprav in sistemskih funkcij.
Indikator LED na krmilniku kaže uspešnost ali neuspešnost ukaza.
Funkcije
Vsak gumb lahko prek mobilne aplikacije Homematic IP prilagodite svojim potrebam. Gumbi lahko upravljajo več naprav in funkcij.
Krmilnik lahko deluje z osmimi posameznimi gumbi ali štirimi pari gumbov.
Upravljanje z 8 gumbi
Vsak gumb lahko konfigurirate posebej za upravljanje priključenih naprav.
S pritiskom na gumb lahko aktivirate več funkcij v obliki vnaprej programiranega scenarija.
Upravljanje s 4 pari gumbov
Gumbi so v paru drug ob drugem in jih lahko poljubno konfigurirate.
Levi gumb ima lahko na primer funkcijo "Vklopite napravo", desni gumb pa funkcijo "Izklopite napravo".
Raznolika in zanesljiva uporaba
Zaradi napajanja z baterijo in velikega brezžičnega dosega lahko krmilnik uporabljate kjer koli v hiši.
Polje z zamenljivo oznako za vsak gumb omogoča pregled dodeljenih funkcij ali naprav.
Napajanje
Napajanje zagotavljata dve bateriji AAA z življenjsko dobo do 2 leti.
Vsebina paketa
- 1x velik daljinski upravljalnik - programabilen
- 2x alkalne baterije AAA
- Češka navodila
Parametri
- Linija: Homematic IP
- Napajanje: 2x 1,5V LR03/mikro/AAA
- Poraba toka: največ 100 mA.
- Življenjska doba baterije: 2 leti (običajno)
- Stopnja zaščite: IP20
- Delovna temperatura: od 5 do 35 °C
- Dimenzije (Š x V x G): 46 x 131 x 19 mm
- Teža: 78 g (vključno z baterijo)
- Delovna frekvenca: 868,3 MHz, 869,525 MHz
- Brezžični doseg: 300 m
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.