Insta360 X3
571,78 €
516,13 €
423,06 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Insta360 X3: izjemna 360° akcijska kamera
Revolucionarno snemanje in postprodukcija
Insta360 X3 vas popelje v novo obdobje snemanja in urejanja videoposnetkov.
Neomejeno snemanje
S tem fotoaparatom lahko snemate v 360° brez omejitev.
Urejanje videoposnetkov na dosegu roke
Z mobilno aplikacijo Insta360 lahko preprosto urejate videoposnetke.
Odlična kakovost slike
Insta360 X3 ponuja najboljšo kakovost slike med 360° akcijskimi kamerami.
1" čipi z ločljivostjo 48 Mpx
Ti čipi so zasnovani tako, da zajamejo popolne podrobnosti v vseh svetlobnih pogojih.
Aktivni način HDR
Ta način razkrije podrobnosti, ki jih drugi fotoaparati ne morejo zajeti.
Ujemanje epskih trenutkov
Insta360 X3 lahko zajame neverjetne posnetke z ločljivostjo do 5,7K@30 sličic na sekundo.
Jaz in načini Bullet Time
S temi načini lahko snemate videoposnetke selfijev v ločljivosti 4K pri 60 sličicah na sekundo in upočasnite čas na 3K@180 sličic na sekundo.
Videoposnetki in fotografije s časovnim zamikom
Z Insta360 X3 lahko ustvarite osupljive videoposnetke in fotografije s časovnim zamikom.
Videoposnetki s časovnim zamikom v ločljivosti 8K
V teh videoposnetkih izstopajo dinamične preobrazbe pokrajin ali mestnih pokrajin.
Podrobne fotografije 72 Mpx
Te fotografije lahko spravite v gibanje s programom Photo Animator.
Stabilizacija in spremljanje
Insta360 X3 ponuja vrhunsko stabilizacijo in sledenje objektom.
Stabilizacija pretočnega stanja
Ta stabilizacija zagotavlja popolnoma stabilne posnetke v vseh razmerah.
Funkcija Deep Track
Ta funkcija lahko prepozna ljudi, živali, avtomobile in druge predmete.
Vodoodporen in trpežen
Insta360 X3 je pripravljen na vodne športe in druge zahtevne razmere.
Umetna inteligenca za urejanje videoposnetkov
Insta360 za urejanje videoposnetkov uporablja umetno inteligenco.
Vsebina paketa
- 1x akcijska kamera Insta360 X3
- 1x polnilni kabel USB-A z USB-C
- 1x zaščitno ohišje za fotoaparat
- 1x hitri priročnik za zagon
- 1x krpa iz mikrovlaken
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.