MINI SCOOTER 2v1 trikolesni skuter s kolesi LED, modri
61,00 €
50,00 € Brez DDV
Opis in parametri
Čudovit otroški trikolesni skuter 2v1 je odlična izbira za razvijanje motoričnih in cestnih spretnosti vaših najmlajših. Ni vam treba skrbeti, da bo vaš malček čez nekaj mesecev prerasel ta skuter. S širokim naslonom za noge in po višini nastavljivim krmilom bo skuter dolgo časa eleganten sopotnik.
Prefinjena zasnova ponuja 3 možnosti uporabe:
- s sedežem - nosilnost sedeža je 20 kg!
- skuter s košarico - nosilnost skuterja je 40 kg!
- brez košare
Vašim otrokom zagotovo ne bo dolgčas!
- Udoben, oblikovan sedež in stranski nasloni za noge zagotavljajo udobno vožnjo.
- Skuter za ravnotežje upravljate s premikanjem telesa.
- Skuter ima zadnjo zavoro in nedrseče ročaje na krmilu.
- Prenašanje skuterja bo enostavno zaradi njegove majhne teže, ki znaša le 2,7 kg.
- Izdelek ima certifikat CE.
- Modna pastelna barva bo pritegnila vsakega otroka in ga spodbudila k vožnji.
- V sprednjo košarico lahko med vožnjo shranite pijačo ali najljubšo igračo.
- Sprednja kolesa z lučkami LED se med vožnjo prižgejo, zato je vožnja še bolj zabavna!
Parametri
- 2 sprednji PU kolesi z LED lučmi
- Velikost sprednjega kolesa: 12 x 5 cm
- 1 zadnje kolo iz PVC, dimenzije: 10 x 4 cm
- zadnja zavora
- košara, nameščena na sprednji strani, ki jo je mogoče odstraniti.
- nedrseči ročaji za krmilo
- 3-stopenjska nastavitev krmila: 66-76 cm
- mere skuterja: 60 x 27 x 66-76 cm
- nedrseča ploščad 30 x 13 cm
- Višina sedeža od tal: 30 cm
- stranske stopnice širine 9 cm
- naslonjalo in sedež iz pene
- lahka konstrukcija: 2,7 kg
- največja teža otroka: 20-40 kg (nosilnost sedeža 20 kg, nosilnost skuterja 40 kg)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.