Movino GLIDE Golden Spirit komplet za prosti slog
177,72 €
145,67 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Movino GLIDE Golden Spirit: komplet za prosti slog za začetnike in napredne
Novi Movino GLIDE Golden Spirit je namenjen kolesarjem začetnikom in srednje zahtevnim voznikom. Ima ojačano ploščo in 100 mm kolesa z ležaji ABEC-9 Carbon. Dodan mu je kompresijski sistem IHC.
Videz
Model je dopolnjen z lobanjami na stranskih robovih plošče. Plošča iz eloksiranega aluminija s sijajnim zaključkom bo v skateparku pritegnila poglede vseh.
Parametri
- Producent.
- Teža: 3,3 kg
- Raven: osnovna
- Namen: skatepark
- Kompresijski sistem: IHC
- Premer koles: 100 mm
- Višina krmila: 58 cm
- Širina krmila: 53 cm
- Širina plošče: 11 cm
- Premer krmila: 32 mm
- Notranji premer krmila: 28 mm
- Jedro koles: Nylon
- Razvrstitev ležajev: ABEC-9
- Vrsta krmila: Y-BAR
- 360° vrtljivo krmilo: da
- Skupna višina: 81 cm
- Vrsta vilic: brez navoja
- Največja teža uporabnika: 100 kg
- Tip zavore: flex fender
Čelada za prosti slog PB PRO 53-55 cm
Čelada PB PRO je idealna za kolesarjenje, rolkanje, rolkanje in skuterje prostega sloga. Pri padcih ščiti čelo, ušesa in zadnji del glave. Velikost je nastavljiva od 53 do 55 cm.
Parametri čelade
- Material: lupina ABS
- Vložek: črn EPS, ki absorbira udarce
- Odprtine za prezračevanje: 11
- Trak: Nastavljiv pod brado
- Obod: nastavljiv, da se čelada ne premika na glavi
Okov za skuter MOVINO, 2 kosa
Kolo za skuter MOVINO ima trdno konstrukcijo iz aluminijeve zlitine in vzdržljivo os. Uporablja se za brušenje čez ovire in ga je mogoče namestiti tako na sprednje kot na zadnje kolo. Premer osi je 0,5 cm.
Tehnični opis
- Univerzalno: za skuterje Edge, X-Core, Glide, Nitro, Elite
- Material vijaki: jeklo
- Material kljuke: ojačan aluminij
- Cena: za 2 kosa
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.