Pametni reflektor Yeelight (barvni) - bel - 2 pakiranja

- 26%

simbolična fotografija

Pametni reflektor Yeelight (barvni) - bel - 2 pakiranja
Pametni reflektor Yeelight (barvni) - bel - 2 pakiranja
številka artikla
31073094
OEM
YLDDL-0084
Proizvajalec
Yeelight
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Na zalogi > 20 kos, v ponedeljek že pri vas

96,88 €

71,57 €

58,66 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 67,91 €
Na zalogi > 20 kos, v ponedeljek že pri vas

71,57 €

96,88 €

58,66 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Yeelight Smart Spotlight - inteligentna razsvetljava za vaš dom

EAN: 6924922224723

Prilagodljivost in širok nabor možnosti

Yeelight Smart Spotlight omogoča hkratno upravljanje skupine luči, nastavitev več prizorov in upravljanje prek aplikacij ali glasovnega upravljanja.

Nadzor

Smart Spotlight je združljiv s storitvami Google Home, Amazon Alexa, Samsung SmartThings, Razer Chroma in ga je mogoče vključiti v Xiaomi Mi Home.

Oblikovanje in spremenljivost

Stropni reflektor je na voljo z eno, dvema ali tremi lučmi v beli ali črni barvi.

Konfigurabilnost

Svetilko je mogoče obračati za 350° vodoravno in 90° navpično za popolno osvetlitev izbranih elementov doma.

Razpon barv

Tehnologija RGB ponuja 16 milijonov barv, zatemnjeno in nastavljivo svetlobo s temperaturnim razponom od 2700K do 6500K.

Zamenljive žarnice

Pametni reflektor je opremljen z zamenljivimi žarnicami z največjo močjo 60 W na žarnico.

Tehnične specifikacije

  • Nazivna moč: 220-240 ~ 50/60Hz 50mA
  • Svetlobni tok: 700 lm
  • Kot snopa: 36°
  • Število preklopov: 15 000
  • Barvna temperatura: 2700K-6500K
  • Tip vtičnice: GU10
  • Koti svetlobe: 360° in 90°
  • Življenjska doba svetilke: 15 000 ur
  • Brezžično: Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n 2,4 GHz

Parametri

Vrsta blaga
Izdelek
Vrsta svetlobnega vira
Energetski razred
Življenjska doba
Svetlobni tok (lm)
Vrsta svetila
Barva svetila
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 50000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.