Poštnina od 3,99 €
na prevzemna mesta GLS
Dostava najpozneje v 48 urah
Res smo hitri
Pri nas imate čas
Blago lahko vrnete v 30 dneh
Nagradili vas bomo
Za vsak nakup prejmete točke zvestobe
Parametri
Opis in parametri
Praktičen večnamenski zložljivi stol, ki je še posebej primeren za družinska potovanja, kampiranje v naravi ali za ribiče.
- Zelo enostaven za uporabo, hiter sistem zlaganja in razlaganja
- Držalo za skodelico ali telefon v naslonu za roke
- Plastične nogice za stabilnost
- Priložena je praktična torba za na ramo
- Ergonomska zasnova stola omogoča, da se tudi po več urah sedenja počutite odlično.
- Udobni nasloni za roke
- Močan in vzdržljiv - stol je izjemno stabilen, saj je njegov okvir izdelan iz trpežnih cevi, sedež pa iz ojačanega materiala.
Specifikacije :
- Dimenzije naslonjala: (d x š x v): 46 x 46 x 39 cm
- Dimenzije sedežne blazine: (D x Š x V): 48 x 40 cm
- Dimenzije zloženega pokrova: (D x Š x V ) približno 14 x 14 x 82 cm
- Višina sedeža: približno 41 cm
- Skupna višina v raztegnjenem stanju: 80 cm
- Premer okvirja: približno 16 mm
- Teža: približno 1,8 kg
- Poliestersko mrežasto držalo za skodelico
- Noge iz plastike
- Okvir: jeklo, prašno lakirano
- Oxford 600Dx300D
- Največja nosilnost: 100 kg
- Barva: črna
- Oznaka: sask garden
Ocene trgovine TonerPartner.sk
Spletna stran z zelo raznoliko ponudbo in jasnim postopkom naročila.
Sem prijetno presenečen, ste prvi ,ki imate na spletu tako izpopolnjen nakup.
Nakup/naročilo - enostavno, pregledno,....
Dobava bi lahko bila hitrejša
Pot za zaključek je nekoliko zavozlan. Sem namreč nekoliko starejši.
Res hitro dostavljeno.
Vse ok. Hitro prispelo.
Zelo pregledno
Nakupovanje na ta način mi je zelo všeč, saj prihranim pri času, pa še izbira potreb je enostavna.
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Niste našli odgovora?
Pišite nam
Če imate vprašanje o tem izdelku in niste našli informacij, ki jih potrebujete, nam pišite. Svetovali vam bomo.

Jaz sem zadovoljen