SanDisk Extreme Pro CFexpress kartica 256 GB, tip B, 1700 MB/s branje, 1200 MB/s pisanje

- 14%

simbolična fotografija

SanDisk Extreme Pro CFexpress kartica 256 GB, tip B, 1700 MB/s branje, 1200 MB/s pisanje
SanDisk Extreme Pro CFexpress kartica 256 GB, tip B, 1700 MB/s branje, 1200 MB/s pisanje
SanDisk Extreme Pro CFexpress kartica 256 GB, tip B, 1700 MB/s branje, 1200 MB/s pisanje
SanDisk Extreme Pro CFexpress kartica 256 GB, tip B, 1700 MB/s branje, 1200 MB/s pisanje
SanDisk Extreme Pro CFexpress kartica 256 GB, tip B, 1700 MB/s branje, 1200 MB/s pisanje
SanDisk Extreme Pro CFexpress kartica 256 GB, tip B, 1700 MB/s branje, 1200 MB/s pisanje
SanDisk Extreme Pro CFexpress kartica 256 GB, tip B, 1700 MB/s branje, 1200 MB/s pisanje
številka artikla
3493286
OEM
SDCFE-256G-GN4NN
Proizvajalec
SanDisk
Točke zvestobe: 14
0 ocen
Na zalogi > 20 kos, 16.5.2024 že pri vas

338,59 €

291,60 €

239,02 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 285,03 €
Na zalogi > 20 kos, 16.5.2024 že pri vas

291,60 €

338,59 €

239,02 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Pomnilniška kartica SanDisk je kakovosten in poceni prostor za vaše podatke. Gre za kartico Compact Flash, ki je zasnovana za profesionalno uporabo in ima višje hitrosti zapisovanja. Zagotavlja prostor s kapaciteto 256 GB. Podatke lahko shranjujete s hitrostjo 1200 MB/s, nato pa jih prikličete s hitrostjo 1700 MB/s. Zaradi svojih zmogljivosti jo lahko uporabite, kadar so potrebni veliki podatkovni tokovi, na primer za izvoz videoposnetkov visoke ločljivosti.

Ključne lastnosti pomnilniške kartice Sandisk Compact Flash Extreme PRO CF Express 256 GB, tip B
To je pomnilniška kartica Compact Flash
Skupna zmogljivost pomnilniške kartice: 256 GB
Omogoča hitrosti branja 1700 MB/s
Podatke lahko zapisuje s hitrostjo 1200 MB/s
Zelo primerno za shranjevanje videoposnetkov 4K

Parametri

Vrsta blaga
Zmogljivost shranjevanja
Vrsta kartice
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.