1stCOOL Brezžični hitri avtomobilski polnilnik QI 5W 7, 5W 10W črn

- 2%

simbolična fotografija

1stCOOL Brezžični hitri avtomobilski polnilnik QI 5W 7, 5W 10W črn
1stCOOL Brezžični hitri avtomobilski polnilnik QI 5W 7, 5W 10W črn
1stCOOL Brezžični hitri avtomobilski polnilnik QI 5W 7, 5W 10W črn
1stCOOL Brezžični hitri avtomobilski polnilnik QI 5W 7, 5W 10W črn
številka artikla
3497796
OEM
ECP-QI002-B
Proizvajalec
1stCool
0 ocen
Na zalogi 4 kos, 7.5.2024 že pri vas

19,40 €

19,01 €

15,58 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 18,51 €
Na zalogi 4 kos, 7.5.2024 že pri vas

19,01 €

19,40 €

15,58 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

1stCOOL Brezžični hitri avtomobilski polnilnik QI 5W 7, 5W 10W črn

Opis

Hitri brezžični polnilec QI 1stCOOL je visokokakovosten in zmogljiv z vgrajenim nosilcem za avto. Polnilec podpira standard brezžičnega polnjenja Qi in lahko polni mobilne naprave z močjo 5 W, 7,5 W in 10 W. Klop nosilca polnilnika omogoča gibanje v obsegu do 360 stopinj.

Specifikacije

  • Vhod: micro USB
  • Vhodna napetost in tok: DC 5V/9V, največ 2A/1,2A
  • Podpora tehnologijama Quick Charge 3.0 in 2.0
  • Izhod: 5/7,5/10W brezžično polnjenje
  • Podpora za brezžično polnjenje Qi in Qi Fast Charge

Primer podprtih naprav

  • Apple iPhone 8, X in novejši
  • Samsung Galaxy S6, S7, S8, S9 in Galaxy Note 8, 9, 10
  • HUAWEI Mate 20 Pro, P30 Pro
  • Xiaomi Mi Mix 3, Mi 9
  • Sony Xperia XZ2, XZ3
  • Ulefone, Doogee, Blackview... in še več

Značilnosti

Polnilec lahko polni naprave do razdalje 8 mm. Tako vam telefona ni treba vzeti iz zaščitnega ohišja. Polnilec ima nizko porabo energije v stanju pripravljenosti in manjšo porabo energije v primerjavi s standardnimi polnilniki QI.

Vsebina paketa

  • Avtomobilski polnilec QI
  • Napajalni kabel micro USB
  • Čelni pokrovček za prezračevanje
  • Samolepilni sklepni pokrovček

Parametri

Vrsta dodatka
Naprave
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.