1stCOOL Brezžični hitri polnilnik QI 10W črn
19,08 €
13,44 €
11,02 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
1stCOOL Brezžični hitri polnilnik QI 10W črn
Brezžično hitro polnjenje brez kablov. Polnilec podpira standard Qi in ima moč do 10 W.
Značilnosti
- Telefon se polni do razdalje 8 mm od polnilne ploščice.
- Podpora za polnjenje telefonov v ohišjih (glede na material ohišja).
- Polnjenje ne glede na usmerjenost telefona.
- Samodejni začetek in konec polnjenja.
- Nizka poraba energije v stanju pripravljenosti.
- Inteligentni nadzor polnjenja za optimalen potek polnjenja.
- Vgrajena zaščita in inteligentne funkcije.
Tehnične specifikacije
Vhod Micro USB podpira ne le vse standardne polnilnike, temveč tudi polnilnike s podporo za hitro polnjenje Quick Charge 2.0 ali 3.0 - od 5 V/2 A do 9 V/1,67 A.
Podpora za naprave
Primer podprtih naprav:Apple iPhone 8, X in novejše, Samsung Galaxy S6, S7, S8, S9 in Galaxy Note 8, 9, 10, HUAWEI Mate 20 Pro, P30 Pro, Xiaomi Mi Mix 3, Mi 9, Sony Xperia XZ2, XZ3, Ulefone, Doogee, Blackview... in druge.
Celovita zaščita
- Zaščita pred prekomernim tokom - zaščita pred prekomernim tokom.
- Zaščita pred prenapetostjo.
- Zaščita pred previsoko temperaturo.
- Zaščita pred kratkim stikom na izhodu.
- Odkrivanje tujih predmetov - odkrivanje tujih kovinskih predmetov.
- Elektromagnetni ščit - zaščita pred elektromagnetnim poljem.
Vsebina paketa
- Hitri polnilec QI
- Napajalni kabel micro USB
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.