3mk FlexibleGlass hibridno steklo za Samsung Galaxy A9 2018 (SM-A920)
13,02 €
5,64 €
4,62 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
3MK FlexibleGlass
Pravi Flex je le eden. Nova, boljša formulacija.
Nevidna zaščita
Vemo, da je izvirno oblikovanje mobilnih naprav pomembno. Zato smo ustvarili steklo, ki ne le odlično ščiti zaslon, ampak je tudi skoraj nevidno. Z debelino manj kot 0,5 mm ga boste komaj opazili in ga ob dotiku skoraj ne boste čutili. Zaradi tega boste imeli vtis, da se vaš prst premika po gladkem steklu. Potrebujete zanesljivo zaščito v diskretni obliki? Izberite FlexibleGlass!
Zaščita kot še nikoli prej
Povečanje prikaza za 250 % pomeni razliko. Zaslon vašega telefona z našim prožnim steklom FlexibleGlass ne bo več razpokal, ko ga boste spustili na trdo površino. Hibridno steklo absorbira energijo udarca in učinkovito ščiti zaslon pred razbitjem, saj je opremljeno s strukturo proti razbitju. Zato lahko s steklom FlexibleGlass telefon brez stresa uporabljate tudi pri plezanju po skalah.
Popolnoma gladek zaslon
Zaradi dodatne keramične plasti je steklo FlexibleGlass s trdoto 7H zelo odporno na praske. Z našim hibridnim steklom ste lahko prepričani, da bo zaslon vašega mobilnega telefona tudi po daljši uporabi kot nov. Telefon lahko nosite v žepu ali torbici skupaj s ključi, naše steklo pa bo poskrbelo, da se na zaslonu ne bodo pojavile nobene praske.
Po meri
Izberite FlexiGlass za svoj mobilni telefon. Tako boste prepričani, da bo zaščitil vsak centimeter zaslona in da ne bo prekril objektiva kamere. Poleg tega se bo naše hibridno steklo s priročnimi razmejitvenimi nalepkami Fit-In hitro in popolnoma prileglo vašemu zaslonu. Računajte na popolno zaščito zaslona in brezskrbno namestitev. Izberite FlexibleGlass!
Bliskovit odziv na dotik
Nič ne razburi tako kot neodziven zaslon. Zato smo poskrbeli, da se FlexibleGlass popolnoma odzove na dotik prsta. Če se radi igrate na telefonu, izberite naše hibridno steklo. Zagotavljamo vam, da vas ne bo pustilo na cedilu. Poleg tega je zaslon pred madeži zaščiten s plastjo, ki ne odpušča olja. Uporabite steklo FlexibleGlass in uživajte v izjemno odzivnem in čistem zaslonu! Občutek občutka pristnega dotika pravega zaslona je dosežen s 100-odstotno natančnostjo in odzivnostjo, ki jo dosežemo z lasersko proizvodno tehnologijo.
Specifikacije
- Dimenzije paketa: 19x11x0,8 cm (VxŠxG)
- Teža: 45 g
- Komplet vključuje steklo FlexibleGlass, kartonček za razpršitev mehurčkov, nalepke za pozicioniranje Fit-In™ in nalepke Dust-Fix™, čistilno in suho krpo.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.