3mk hibridno steklo FlexibleGlass za Xiaomi Redmi A2 / A2
13,03 €
5,62 €
4,61 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
3mk FlexibleGlass za Xiaomi Redmi A2 / A2
EAN: 5903108520348
Hibridno kaljeno steklo
FlexibleGlass je priljubljeno hibridno kaljeno steklo debeline 0,3 mm.
Združuje najboljše lastnosti folije in stekla.
Zaščita zaslona
Steklo zagotavlja skoraj nevidno zaščitno plast na zaslonu naprave.
Zagotavlja visoko zaščito pred praskami s stopnjo trdote 7H.
Absorpcija energije
FlexibleGlass™ absorbira energijo udarca med padcem.
S tem se življenjska doba zaslona podaljša za do 250 %.
Varnost in vzdržljivost
Steklo FlexibleGlass ima najvišjo raven varnosti in trajnosti stekla.
Poleg tega je prilagodljiv in ima strukturo, ki preprečuje trke.
Prilagodljivost in varnost
Steklo FlexibleGlass je upogljivo, prožno in varno za roke.
Avtentičen dotik
Dobili boste velik vtis pristnega občutka pravega zaslona.
To je posledica 100-odstotne natančnosti in občutljivosti, ki ju omogoča natančna tehnologija laserske proizvodnje in prilagodljive lastnosti materialov.
Enostavna uporaba
FlexibleGlass omogoča najhitrejši nanos brez mehurčkov.
Za to sta zaslužna nelepljivi sloj Inviscid-Sil™ in samolepilne etikete Fit-In™, ki pomagajo FlexibleGlass natančno namestiti na zaslon.
Kaj vsebuje komplet
- FlexibleGlass
- Kartica za širjenje mehurčkov
- Nalepke za pozicioniranje Fit-In™
- Nalepke Dust-Fix™
- Čiščenje in suha krpa
Specifikacije
Dimenzije paketa: 19x11x0,8 cm (VxŠxG)
Teža: 45 g
Ekološki standardi
Izdelek je skladen z RoHS.
Certifikat RoHS potrjuje proizvodnjo stekla v skladu z okoljskimi standardi.
Skladnost z RoHS pomeni, da izdelek ne vsebuje nevarnih snovi, kot so svinec (Pb), živo srebro (Hg), kadmij (Cd), šestvalentni krom (Cr 6), polibromirani difenil eter (PBDE) in polibromirani bifenili (PBB), ali njihovih sledi.
Certifikat RoHS izda neodvisni raziskovalni inštitut na podlagi analize vseh homogenih sestavin, ki jih vsebuje izdelek.
Čeprav direktiva RoHS ne velja neposredno za zaščitne dodatke za mobilne naprave, 3mk zagotavlja raven kakovosti in varnosti, ki jo uporabniki izdelkov pričakujejo.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.