3mk kaljeno steklo HardGlass Max Lite za Apple iPhone 7, 8, SE (2020/2022), črno
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
3mk HardGlass Max Lite: Zaščitno steklo za iPhone 7, 8, SE (2020/2022)
Popolna zaščita za vaš iPhone.
HardGlass Max Lite zagotavlja največjo zaščito pred praskami s stopnjo trdote 9H.
Brezhibna kopija ukrivljenosti zaslona
Polirane in zaobljene stranice stekla natančno sledijo ukrivljenim robovom zaslona. Debelina 0,5 mm zagotavlja izjemno zaščito pred udarci.
Odličen zdrs prstov
Zaradi oleofobne plasti je steklo HardGlass Max Lite gladko in omogoča popolno drsenje prstov. Občutite neposreden dotik zaslona.
Enostavno odstranjevanje prstnih odtisov
Oleofobni sloj olajša odstranjevanje prstnih odtisov in druge umazanije.
Popolna čistoča stekla
Neokrnjeni vizualni učinki in izvirna nasičenost barv zaradi popolnoma čiste steklene strukture.
Ohranjanje kakovosti in ostrine barv
Vsak sloj je skrbno izbran, da se ohrani najvišja kakovost barv in ostrine.
Neverjetna moč
Najvišjo trdoto 9H dosežemo s kaljenjem stekla pri 400 °C za 2 uri.
Hitra in enostavna uporaba
Popolna pokritost do robov zaslona za enostaven in natančen nanos.
Kakovostne komponente
Vse uporabljene komponente so od kakovostnih japonskih proizvajalcev.
Okolju prijazno
Postopki izdelave stekla HardGlass Max Lite so zakoniti in popolnoma okolju prijazni.
Specifikacije
- Komplet vsebuje: 3mk HardGlass Max Lite, kartonček z mehurčki in čistilne krpice.
- Dimenzije paketa: 19x11x0,8 cm (VxŠxG)
- Teža: 53 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.