3mk kaljeno steklo HardGlass Max Lite za Xiaomi Redmi Note 7, črno

- 61%

simbolična fotografija

3mk kaljeno steklo HardGlass Max Lite za Xiaomi Redmi Note 7, črno
3mk kaljeno steklo HardGlass Max Lite za Xiaomi Redmi Note 7, črno
3mk kaljeno steklo HardGlass Max Lite za Xiaomi Redmi Note 7, črno
3mk kaljeno steklo HardGlass Max Lite za Xiaomi Redmi Note 7, črno
3mk kaljeno steklo HardGlass Max Lite za Xiaomi Redmi Note 7, črno
številka artikla
31403163
OEM
5903108110457
Proizvajalec
3mk
0 ocen
Na zalogi 1 kos, v četrtek že pri vas

15,03 €

5,92 €

4,85 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 5,75 €
Na zalogi 1 kos, v četrtek že pri vas

5,92 €

15,03 €

4,85 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

3mk kaljeno steklo HardGlass Max Lite za Xiaomi Redmi Note 7, črno

Zaščita pred praskami

HardGlass Max Lite zagotavlja največjo zaščito pred praskami.

Trdota 9H

Trdota tega stekla je 9H.

Polirani in zaobljeni robovi

Steklo ima polirane in zaobljene robove, ki natančno sledijo ukrivljenosti zaslona.

debelina 0,5 mm

0,5 mm debelo steklo zagotavlja izjemno zaščito pred udarci.

Oleofobni sloj

Steklo je opremljeno z oleofobnim slojem za popolno drsenje prstov.

Odvzem prstnih odtisov

Oleofobni sloj olajša odstranjevanje prstnih odtisov in druge umazanije.

Struktura čistega stekla

Struktura stekla je popolnoma čista, kar zagotavlja nedotaknjene vizualne učinke in izvirno nasičenost barv.

Kaljenje stekla

Steklo je kaljeno 2 uri pri 400 °C, kar zagotavlja izjemno trdnost in trdoto 9H.

Enostavna uporaba

Steklo prekriva celoten zaslon vse do robov, kar omogoča enostavno in hitro uporabo.

Kakovostne komponente

Vse komponente so nabavljene pri uglednih japonskih proizvajalcih.

Okolju prijazno

Proizvodni procesi so popolnoma okolju prijazni.

Specifikacije

  • EAN: 5903108110457
  • Set vsebuje: 3mk HardGlass Max Lite, kartonček z mehurčki, krpice za čiščenje
  • Dimenzije paketa: 19x11x0,8 cm (VxŠxG)
  • Teža: 53 g

Parametri

Vrsta dodatka
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.