3mk kaljeno steklo HardGlass MAX Privacy za Apple iPhone 11 Pro, črno
30,21 €
12,59 €
10,32 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
3mk kaljeno steklo HardGlass MAX Zasebnost za Apple iPhone 11 Pro
Popolna zaščita in zasebnost v enem
HardGlass MAX Privacy je kaljeno steklo, ki zagotavlja najvišjo možno zaščito pred praskami. S trdoto 9H je odporno na vse udarce in poškodbe.
Tehnologija Privacy-Blur™ zagotavlja zasebnost pri uporabi naprave. Folija ščiti vaše podatke pred zunanjim svetom, saj popači in zamegli informacije na zaslonu pod kotom gledanja 30 stopinj.
Popolna kopija ukrivljenih robov zaslona
Polirane in ukrivljene stranice stekla, izdelane s tehnologijo 3D, brezhibno sledijo ukrivljenim robovom zaslona. Skupaj z debelino 0,3 mm zagotavlja izjemno zaščito pred udarci.
Visokokakovostni materiali za popoln dotik in čistočo
Zaradi oleofobne plasti je steklo HardGlass MAX popolnoma gladko in omogoča popolno drsenje prstov. Z lahkoto odstranite prstne odtise in drugo umazanijo s površine zaslona.
Neokrnjeni vizualni učinki in izvirna nasičenost barv so doseženi zaradi popolnoma čiste strukture stekla. Vsaka plast je skrbno izbrana, da se ohrani najvišja kakovost barv in ostrine.
Trajnost in enostavna namestitev
Neverjetna trdnost in najvišja trdota 9H sta doseženi s kaljenjem stekla pri 420 °C. Hitro in enostavno uporabo zagotavlja popolna pokritost do robov zaslona. To omogoča natančnost in simetrijo za pravilno prileganje.
Na voljo v vseh barvnih različicah
HardGlass MAX je na voljo v vseh barvnih različicah, ki se popolnoma ujemajo z originalnimi barvnimi različicami instrumentov.
Kakovostni in okolju prijazni proizvodni procesi
Vse uporabljene komponente so od kakovostnih japonskih proizvajalcev. Proizvodni procesi podjetja HardGlass MAX so zakoniti in popolnoma okolju prijazni.
Tehnične specifikacije:
- EAN: 5903108208574
- Komplet vključuje: 3mk HardGlass MAX, kartico z mehurčki in čistilne krpice.
- Dimenzije paketa: 19x11x0,8 cm (VxŠxG)
- Teža: 49,90 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.