3mk MagCase zaščitni ovitek za Apple iPhone 12 / 12 Pro, prozoren
30,23 €
15,16 €
12,43 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
MagCase
Privlačno in udobno
Popolnoma združljiv - podpira funkcije telefona iPhone
Največja trdnost - zaščita v vseh situacijah
Izjemno prilagodljiv - zagotavlja udobno uporabo
Polnjenje telefona brez omejitev
Ali se vaš iPhone polni brezžično? Potem je naš ovitek MagCase odličen način, da s svojim telefonom uživate v sodobni tehnologiji. Prevleko smo zasnovali iz visokokakovostnih, zelo prožnih materialov in jo opremili z magneti, zato se popolnoma prilega vašemu ohišju za iPhone. Tako lahko telefon zelo hitro napolnite, ne da bi vam bilo treba odstraniti zaščitni ovitek. Preprosto polnite induktivno brez omejitev!
Da bi zmanjšali stres in stroške popravil za uporabnike iPhona, smo ustvarili ovitek, ki zanesljivo ščiti telefon pred poškodbami. Ojačani vogali ublažijo udarce telefona ob trde površine in preprečujejo vdolbine v ohišju naprave. To smo dokazali v zahtevnem testiranju Absorber175™, ko je iPhone 26-krat padel na beton z višine 175 cm. Rezultat? Brez poškodb.
Svoj telefon maksimalno zaščitite z etuijem MagCase.
Pritiskanje brez napora
Nič ni bolj motečega kot slabo prilegajoč se zaščitni pokrov, ki poslabša delovanje gumbov telefona. Z MagCase te težave ni, saj je naš ovitek kot po meri ukrojeno oblačilo. Zaradi visoke elastičnosti materiala ovitek popolnoma objame vaš iPhone ter mu zagotavlja popolno funkcionalnost in močno zaščito. Prevleka MagCase je tako mehka, da je pri uporabi gumbov skoraj neopazna. Uporabniška izkušnja, ki se prilega vašemu iPhonu!
Apple iPhone navdušuje s svojo zasnovo. Zato vemo, kako pomembno je, da pokrov ne moti oblike telefona. Z ovitkom MagCase bo vaš iPhone vedno videti elegantno in elegantno. Ovitek je tanek in popolnoma prozoren, zato ne vpliva na zasnovo, ko je nameščen. Poleg tega prevleka z obdelavo proti rumenenju zagotavlja, da pokrov ne porumeni in ostane popolnoma prozoren. Zanesljiva zaščita v diskretni obliki - to je zaščitni ovitek MagCase.
Vsebina paketa:
1 kos pokrova MagSafe |
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.