3mk ščitnik za kamero Lens Protection Pro za Samsung Galaxy Z Fold 5
15,08 €
6,76 €
5,54 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Zaščita objektiva Pro
- Popolna zaščita za čudovite fotografije
- Izjemno vzdržljiv - zajemanje slik v vseh pogojih
- Popolna prilagoditev - zaščitite svojo napravo, ne da bi skrbeli za kakovost slike
- Enostavna namestitev - hitra namestitev
Fotografiranje brez tveganja
Če boste le za trenutek nepozorni, bo vaš iPhone padel na cesto. Ali lahko napredna elektronika fotoaparata vašega pametnega telefona prenese udarec? Raje ne tvegajte in ga ne preverite. Pogled na razbit objektiv iPhona je lahko resnično boleč. Zato smo ustvarili izjemno močno steklo trdote 9H, ki okrepi objektiv tako, da absorbira energijo udarca, ko naprava pade z višine. Z zaščito objektiva Pro lahko posnamete toliko fotografij, kolikor jih želite, tudi ko se vaš iPhone sooča s kruto realnostjo pločnikov in gorskih poti.
Shranite ga, kamor koli želite
Slaba kakovost fotografij iz iPhona. Nemogoče? Morda, če je steklo objektiva opraskano. Z Lens Protection Pro ne more nič opraskati objektiva vašega iPhona, razen... diamanta. To zagotavlja najvišjo stopnjo trdote - 9H. V praksi to pomeni, da bo naše steklo zaščitilo objektiv fotoaparata pred agresivnim šopom ključev ali izvijačem v vašem žepu. Shranite svoj iPhone, kamorkoli želite, tudi v nahrbtnik, poln kovinskih predmetov, in uživajte v čudovitih fotografijah. To je mogoče z Lens Protection Pro!
Zaščita brez skrbi glede kakovosti slike
Vemo, da lahko zaščitno steklo na fotoaparatu pametnega telefona pokvari užitek pri fotografiranju. Neprimerno prileganje, predebela, nepregledna. Zato smo se pri razvoju izdelka Lens Protection Pro osredotočili na najvišjo kakovost. Zato se naše steklo popolnoma prilega fotoaparatu iPhona in v celoti prekrije objektiv, ne da bi povečalo debelino telefona. Fotografije so čudovite kot vedno, zaščita pa je močna kot vedno.
Hitra in enostavna namestitev
Hitra in enostavna namestitev je velika prednost izdelka Lens Protection Pro. Ne maramo izgubljati časa z zamudnimi opravili, kot je lepljenje stekla na steklo. Prav tako ne želimo, da bi bilo treba steklo lupiti in ponovno lepiti. Na srečo je namestitev naših stekel zelo preprosta. Posebni okvir za namestitev, ki je prilagojen modelu vašega pametnega telefona, vam olajša nalogo. Očistite ga, pritrdite, namestite, pritisnite in voila - končano je! V hipu bo objektiv vašega iPhona popolnoma zaščiten pred razbitjem in praskami.
Vsebina paketa
- 1 komplet Zaščita objektiva Pro
- navlažen prtiček
- suha krpa
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.