3mk Zaščitni ovitek Clear Case za Samsung Galaxy S20 FE, prozoren

- 52%

simbolična fotografija

3mk Zaščitni ovitek Clear Case za Samsung Galaxy S20 FE, prozoren
3mk Zaščitni ovitek Clear Case za Samsung Galaxy S20 FE, prozoren
3mk Zaščitni ovitek Clear Case za Samsung Galaxy S20 FE, prozoren
številka artikla
31404929
OEM
5903108309288
Proizvajalec
3mk
0 ocen
Na zalogi 6 kos, v sredo že pri vas

10,00 €

4,84 €

3,97 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 4,76 €
Na zalogi 6 kos, v sredo že pri vas

4,84 €

10,00 €

3,97 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

3mk prozorno ohišje: zaščitni ovitek za Samsung Galaxy S20 FE

Zaščita brez kompromisov. Predstavljamo 3mk Clear Case, zaščitni ovitek za Samsung Galaxy S20 FE. Gre za natančno izdelano ohišje iz TPU, ki združuje majhno debelino in visoko stopnjo zaščite.

Prozoren in trpežen

3mk Clear Case je prozoren ovitek brez logotipa, ki ga odlikujeta preprostost in natančnost. Izdelan je iz materiala TPU, ki zagotavlja visoko vzdržljivost in dolgo življenjsko dobo.

Tehnične specifikacije

  • Razred odpornosti: Absorber125™
  • Debelina: 1,2 mm
  • Pevske meje: Da, okoli kamer
  • Pakiranje.

Standardni absorber125

Prozorno ohišje 3mk ustreza standardu Absorber125. To pomeni, da je bilo 26-krat zaporedoma testirano pri padcu z višine 1,25 m na betonsko ali jekleno podlago brez vdolbin, razpok ali prask.

Oblikovanje in delovanje

  • Minimalno vpliva na videz telefona: Da
  • Natančni izrezi za priključke in gumbe: da
  • Rahlo dvignjeni robovi za dodatno zaščito zaslona in modula kamere: da
  • Posebna obdelava notranjosti proti nabiranju vlage in zračnih mehurčkov: da

Enostavno rokovanje in združljivost

Prozorni kovček 3mk je zasnovan tako, da ga je zaradi njegove velike prilagodljivosti mogoče enostavno uporabljati. V celoti je združljiv s telefonom Samsung Galaxy S20 FE in se lahko uporablja skupaj z zaščitnim steklom ali folijo.

Parametri

Vrsta dodatka
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.