3mk Zaščitni ovitek Hardy Silicone MagCase za Apple iPhone 12, Graphite
35,25 €
21,25 €
17,42 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Hardy Silikonski zaščitni ovitek MagCase za iPhone 12
Hardyjev silikonski ovitek MagCase je najboljša dodatna oprema za vaš iPhone 12.
Zasnovan za vodilne naprave Apple.
Konstrukcija je silikonska, notranjost pa je obložena z mikrovlaken.
Zanesljiva zaščita
Silikonsko ohišje Hardy MagCase je 100-odstotno združljivo z vašim iPhonom 12.
Je sinonim za kakovost in varnost na zahtevni ravni.
Popolnoma združljiv s sistemom MagSafe.
Brezžično polnjenje
Z vgrajenimi magneti podpira hitro in priročno brezžično polnjenje.
Ikonična zaščita
Silikonsko ohišje Hardy MagCase resnično ščiti vaš iPhone 12 pred praskami, razpokami in poškodbami zaradi padcev in nesreč.
Izdelava iz vrhunskih materialov in najvišji rezultati vojaških testov.
Popolnoma se prilega roki
Zaradi visokokakovostnega silikona se telefon odlično prilega vaši roki.
Strah, da bi vam iPhone 12 padel iz roke, lahko enkrat za vselej odpravite!
Vrhunsko ohišje, vredno vašega paradnega konja
Edinstven silikon določa elegantno obliko, popolno gladkost in mehkobo na dotik ter izjemno vzdržljivost.
Ohišje je odporno na visoke in nizke temperature.
Ima hidrofobne lastnosti in lastnosti proti sprijemanju.
Odriva molekule vode, se ne deformira, ne spreminja barve in je hipoalergena.
Morebitne madeže lahko odstranite z enim samim hitrim gibom.
Notranjost ohišja
Notranjost ohišja Hardy Silicone MagCase je obložena z mehkimi mikrovlakni za najboljši oprijem in dodatno zaščito pred poškodbami.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.