3mk Zaščitni ovitek Matt Case za Apple iPhone 15 Pro Max, črn

- 58%

simbolična fotografija

3mk Zaščitni ovitek Matt Case za Apple iPhone 15 Pro Max, črn
številka artikla
3957188
OEM
5903108531092
Proizvajalec
3mk
0 ocen
Na zalogi 2 kos, v sredo že pri vas

13,03 €

5,47 €

4,48 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 5,38 €
Na zalogi 2 kos, v sredo že pri vas

5,47 €

13,03 €

4,48 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

3mk Mat ohišje za Apple iPhone 15 Pro Max

Črni gelski zaščitni ovitek 3mk Matt Case je zasnovan za popolno zaščito vašega mobilnega telefona. Izdelan je iz močnega in trpežnega materiala TPU.

Enostavna in elegantna zasnova

Sledi filozofiji blagovne znamke 3mk - ohraniti prvotni videz naprave z minimalnimi spremembami. Mat črna, neprozorna s subtilnim logotipom.

Povečana odpornost

Mat ohišje je odporno proti praskam, razbarvanju in prstnim odtisom. Lahko absorbira udarce in ščiti telefon ob padcu. Absorber125TM dokazuje, da je telefon, zaščiten z ovitkom Matt Case, brez poškodb prenesel 26 padcev z višine 125 cm.

Brezžično polnjenje

Struktura ohišja Matt Case je združljiva z indukcijskimi polnilniki, zato lahko telefon preprosto polnite, ne da bi morali odstraniti ovitek.

Zaščita pred umazanijo

Pokrov Matt Case je zelo prilagodljiv in se dobro prilega telefonu ter ga ščiti pred poškodbami zaradi peska in prahu. Ima natančne izreze za vse potrebne priključke v telefonu.

Zaščita leč

Ohišje Matt Case ima okoli leč dvignjene robove, ki ščitijo leče pred poškodbami.

Varno za zdravje in okolje

Certifikat poljskega državnega inštituta za higieno, certifikat RoHS.

Tehnične specifikacije

  • Debelina: 1,2 mm
  • Teža samega ovitka: 18-23 g
  • Teža z embalažo: 66-71 g
  • Dimenzije paketa: 194 x 94 x 17 mm

Parametri

Vrsta dodatka
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.