AC36 TEKSTILNA KRTAČA 2 KOSA HOOVER
15,59 €
11,85 €
9,71 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
AC36 TEKSTILNA KRTAČA 2 KOSA HOOVER
EAN: 8016361910843
Opis izdelka
To sta dve krpi iz mikrovlaken. Posebej zasnovana za parne čistilnike Hoover.
Velikost in prileganje
Velikost brisalcev je 300*180 mm. Na zadnji steni so trije Velcro pritrdilni elementi za pritrditev na čistilec.
Primerno za modele
- CA2IN1P011
- CA2IN1D011
- CAD1700D011
- CAP1700D011
- CAN1700R011
Skrb za mop iz mikrovlaken
Mope iz mikrovlaken lahko perete ročno ali strojno. Nikoli ne uporabljajte mehčalca tkanin ali belila za pranje perila. Perite na nizki temperaturi. Ne perite skupaj z naravnimi materiali. Ne žličkajte. Ne uporabljajte sušilnega stroja. Ne likate mikrovlaken!
Ročno pranje mopov
Ročno pranje je najlažji in najnežnejši način. Mop prelijte z mlačno vodo in ga potopite. Uporabite lahko poseben detergent, namenjen materialom iz mikrovlaken, ali milo. Močno umazan mop lahko nekaj časa pustite v raztopini, da se namoči. Nato mop iz mikrovlaken nežno operite in sperite. Pri močni umazaniji postopek ponovite.
Pranje mopov iz mikrovlaken v pralnem stroju
Tudi pri pranju mopov iz mikrovlaken v pralnem stroju ne uporabljajte mehčalcev tkanin, belil ali sredstev za mehčanje vode. Uporabite lahko posebna pralna sredstva za mikrovlaken ali milne raztopine za pranje. Vendar lahko perete le v čisti vodi; mopi in brisače iz mikrovlaken se bodo še vedno oprali.
Opomba
Izdelkov iz mikrovlaken ne perite v pralnem stroju z drugim perilom, iz katerega se lahko sprostijo vlakna. Lahko jih perete z drugimi sintetičnimi izdelki. Bodite pozorni na zadrge in velcro. Lahko poškodujejo tkanino. Program nastavite na mehke sintetične materiale ali volno s temperaturo do 40 °C. Za močno umazanijo lahko uporabite predpomivanje. Pralnice ne žmite in ne uporabljajte najnižje možne hitrosti.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.