ACER PC Aspire TC-1780, i5-13400F, 16GB, 512GBSSD 1000GBHDD, GTX 1660, W11H, črna
935,64 €
766,92 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ACER PC Aspire TC-1780
Številka izdelka: 4711121362217
Procesor
Proizvajalec.
Tip: Core™ i5
Model: i5-13400F
Programska oprema
Operacijski sistem: Windows 11
Repozitorij
Kapaciteta SSD: 512 GB M.2 SSD 1000 GB HDD
Vrsta trdega diska: SSD HDD
Operativni pomnilnik
Velikost: 16 GB (2x8 GB)
Vrsta pomnilnika: 2133 DDR4
Grafična kartica
Model: Nvidia GTX 1660 Super 6GB
Povezave in omrežja
Wifi: Da
Bluetooth: Da:
Vmesnik
HDMI: Da
Število USB 2.0: 4
DVI: Da
Oprema
Tipkovnica: da
Miška: Da
Fizične lastnosti in barvna zasnova
Barva: črna
Višina: 340 mm
Širina: 163 mm
Globina: 350 mm
Oblikovanje in delovanje
Aspire TC-1780 je narejen za domačo zabavo in pisarniške aplikacije. Elegantna oblika ohišja bo dodala slog vaši notranjosti.
Serija Aspire TC
Računalniki serije Aspire TC lahko opravljajo tako običajna kot zahtevna opravila. Ponujajo sodobno ohišje, čudovito povezljivost in odlično razširljivost.
Moč za vsestransko uporabo
Aspire TC-1780 ponuja zmogljive večpredstavnostne in delovne funkcije, vključno z večopravilnostjo.
Zabavajte se v visoki ločljivosti
Aspire TC-1780 je vaš osebni multimedijski center. S podporo za prostorski zvok boste deležni vrhunske kinematografske izkušnje. Preprosto priključite zvočnike 5.1.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.