ACER PC EDU Veriton VES2740G -Intel i3-10100, 4GB, 256GB, VGA, HDMI, RJ-45, W10P, 2 leti CI ED
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Brezplačna nadgradnja na Windows 11 (ko bo na voljo)* * * Nadgradnja na Windows 11 bo za upravičene naprave na voljo konec leta 2021 ali 2022. Časovni razpored se lahko razlikuje glede na napravo. Nekatere funkcije zahtevajo posebno strojno opremo (za več informacij glej aka.ms/windows11-spec).
Veriton VES2740G_E_FR180 W12V 82
Številka dela: DT.VT8EC.016
Digitalni učni pripomoček. Zasnovan za razvoj računalniškega razmišljanja in digitalnih kompetenc.
Izdelek, namenjen izobraževalnemu sektorju - cena projekta od 1pc po registraciji
Procesor
Proizvajalec procesorja: Intel
Vrsta procesorja: Core™ i3
Model procesorja: i3-10100
Število jeder: 4
Hitrost procesorja: 3,60 GHz
Hyper-Threading: da
Pridobljeno iz
Skupna zmogljivost SSD: 256 GB
Vmesnik diska: PCI Express
Operativni pomnilnik
Velikost pomnilnika: 4 GB
Vrsta pomnilnika: DDR4 SDRAM
Povezave in omrežja
Tehnologija Ethernet: Gigabitni Ethernet
Wifi: Da
Bluetooth 5.0: Da
Razširitev I/O
Število rež PCI Express x16: 1
Število vmesnikov M.2: 2
Vmesnik
Skupno število priključkov USB: 8
Število USB 2.0: 4
Število USB 3.2 Gen 1 tipa A: 4
RJ-45: Da
HDMI: Da
VGA: Da
Programska oprema
Operacijski sistem: Windows 10 Pro
Oprema
DVD±RW: Da
Tipkovnica USB: da
Miška USB: Da
2 leti garancije CI EDU: da
Baterije
Največja vhodna moč napajalnika: 180 W
Fizične lastnosti in barvna zasnova
Višina: 348 mm
Širina: 160 mm
Globina: 306 mm
Vsebina paketa
Namizni računalnik Veriton ES2740G: da
Tipkovnica USB: da
Miška USB: Da
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.