AD 4 PREMIUM KÄRCHER SESALNIK ZA PEPEL

MARATON
- 12%
POPUSTOV

simbolična fotografija

AD 4 PREMIUM KÄRCHER SESALNIK ZA PEPEL
AD 4 PREMIUM KÄRCHER SESALNIK ZA PEPEL
AD 4 PREMIUM KÄRCHER SESALNIK ZA PEPEL
AD 4 PREMIUM KÄRCHER SESALNIK ZA PEPEL
AD 4 PREMIUM KÄRCHER SESALNIK ZA PEPEL
AD 4 PREMIUM KÄRCHER SESALNIK ZA PEPEL
številka artikla
741010903
Proizvajalec
KÄRCHER
Točke zvestobe: 7
0 ocen
MARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOV
Na zalogi 6 kos, 16.5.2024 že pri vas

175,57 €

155,14 €

127,16 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 150,07 €
Na zalogi 6 kos, 16.5.2024 že pri vas

155,14 €

175,57 €

127,16 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Kärcher AD 4 Premium - Sesalnik za pepel in suho umazanijo

Univerzalni pomočnik za vaš dom

Sesalnik za pepel in suho sesanje AD 4 Premium je idealen za dolgotrajno čiščenje.

Zmogljiv 600W motor in kakovosten sistem filtriranja zagotavljata higienično odstranjevanje pepela in grobe umazanije.

Praktično in varno

Sesalnik je izdelan iz visokokakovostnih ognjevarnih materialov, ki zagotavljajo največjo varnost pri čiščenju pepela.

Umazanija je shranjena v veliki 17-litrski kovinski posodi, ki jo zlahka izpraznite, ne da bi se umazali.

Visoko zmogljiv in enostaven za uporabo

Zamašen filter lahko očistite s pritiskom na gumb in tako napravi v hipu povrnete njeno moč sesanja.

Enodelni filtrirni sistem je sestavljen iz robustnega ploščatega zloženega filtra in kovinskega filtra za grobo umazanijo.

Vsestranska zmogljivost

Poševna ročna šoba zagotavlja enostavno čiščenje težko dostopnih mest.

Ko je kamin čist, ga preprosto zamenjajte s talno šobo, ki napravo spremeni v klasični sesalnik za čiščenje hiše.

Praktično shranjevanje in skladiščenje

Pri delu boste cenili praktičen parkirni položaj med odmori med sesanjem.

Po delu ga lahko enostavno pritrdite na stroj in priročno shranite skupaj z drugimi pripomočki.

Parametri

Znamka

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.